ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp. ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp. hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen . ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden . heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .
voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.
de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor: penseelzwijnen rode bosbuffels okapi's vele Afrikaanse vogels en stokstaardjes
tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf. word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project! grtj nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 08:37 | Bericht # 41
1
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, ja ik hoop ook dat alles goed komt.
komende zondag weer de eerste lezing van de vrienden van blijdorp over de bouw van het wasberen verblijf ,als er nog nieuwtjes bij komen post ik het meteen.
ook ALS JULIE NIEUWTJES HEBBEN OF VRAGEN KAN JE DAT HIER POSTEN.
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 16:14 | Bericht # 47
1
Onderdirecteur
vanaf 6 december(de verjaardag van vicks)begind de mitwinter zoo weer , daar in zijn weer verzorgers praatjes en voor de kinderen is er dit Kinderen kunnen onder begeleiding van SCRAP, winterjassen 'pimpen' in de Rivièrahal en meelopen op een heuse catwalk. Daarnaast kunnen kids weer hun tentje opslaan in het coole MidwinterZOOcamp Jong en oud kan komen breien en zo meehelpen de mooie platanen en andere bomen in Blijdorp te voorzien van een leuke winterjas. en voor het hel gezin Kom lekker opwarmen bij het wintervuur onder het genot van warme chocolademelk of een glaasje gluhwein. Ook serveren we in de restaurants diverse winterhappen en wordt de Lotus Serre weer omgetoverd tot een pannekoeken-walhalla.
nickdierengek
Added (09 Nov 2011, 15:14) --------------------------------------------- @ NielsGuchelaar, ja tuurlijk doe ik dat
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 17:01 | Bericht # 50
1
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, oke ,ik maak meteen een rondje door azie en maak foto's van de verbouwing van het azieatische moeras
nickdierengek
Added (09 Nov 2011, 16:01) --------------------------------------------- @ IK, dankje wel,dit zijn alleen maar foto's van de bouw plan ik mmaak ook fot's van de dieren zondag of vanavond zal ik er wel een paar plaatsen