ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
wat een megazoo O.O *kijkt naar plattegrond* Verder een hele leuke update, ook al was het een kleine update. Ik zie ook dat er heel veel werk in is gestoken. Op de plattegrond lijkt het of er nog genoeg plek is om door te bouwen, maar ga je dat ook echt doen? (Ik bedoel, bijv. op die bult in het midden van de zoo.) Pokemon White team!
@Jeroen: Het is idd en grote zoo, je kunt het topic erop nakijken, want ik heb alles geshowd :P . Het nieuwe verblijf dat ik in deze update, zal waarschijnlijk een van de laatste zijn, ik houd namelijk van lekker ruim bouwen. Verder zullen er alleen nog oude verblijven vervangen/omgebouwd worden (zoals het oude zeeotterverblijf), of misschien dat er zo nu en dan nog een klein nieuw verblijfje komt, ik wil bijvoorbeeld nog graag een groot dier zoals een florida panter in een verblijf naast het World River's building.
@Caspar1995: Bedankt.
Weer een updateje. Er zijn weer wat kleine dingetjes veranderd, en er is een goednieuw bassin. We beginnen (zoals gewoonlijk tegenwoordig) in het World River's building.
De dwergnijlpaarden hebben nieuwe mede-bewoners. De zuidelijke hoornraven zijn vertrokken en hebben plaats gemaakt voor een groepje blauwe duikers. Misschien wat minder toepasselijk bij de volière, maar wel leuk bij de dwergnijlpaarden.
Een van de blauwe duikers.
Binnekort krijgen de rode ibissen nieuwe mede-bewoners: lepelaars. Tot die tijd delen ze hun verblijf met de fuuten, na het vertrek van de blauwe kroonduiven.
Dan een nieuw verblijf, te zien vanaf het zeeleguanenverblijf.
Het verblijf loopt over een deel van de heuvel in het midden van het park.
En het bied plaats aan onze Pacifische witflankdolfijnen (ook wel de witgestreepte dolfijn genoemd).
Persoonlijk vind ik dit een van de mooiste diersoorten op aarde .
Ik ben helaas de overzichtfoto vergeten te maken, dus die houden jullie nog tegoed.
Ik heb wel weer een nieuwe lijst (de aantallen kloppen niet helemaal meer ivm geboorte en sterfte): Updated: 29-9-10 21:58
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Wat een mooie update en een gave combinatie van de blauwe duikers met de dwergnijlpaarden, dat vind ik gewoon weg leuk en ook een leuke achterkant, speciale kleur. Ook de bassins zijn heel erg mooi en heel erg kleurrijk met het groen allemaal en leuke dieren erin. Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
leuke update, je maakt toch maar weer van alle spelers dat voor mij op dit forum bekend de mooiste basins! mooie hoogte verschillen en dat loopt vloeiend over, je hebt er gewoon gevoel voor! het riviergebouw word elke keer mooier als ik er een nieuwe update van zie, al vind ik de fuuten een beetje raar, in tropische regenwoud... maar verder hele mooie update!
caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Donderdag, 11 Nov 2010, 19:28 | Bericht # 36
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik weet niet of ik nog mag reageren, maar wat is dit een prachtige zoo. Je hebt erg goed nagedacht over de combiverblijven en hele mooie begroeiing er in. Echt super.
Datum: Woensdag, 17 Nov 2010, 18:04 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Leuk, world river's building gaat uitbreiden. Was altijd al een van mijn favorieten in jou park. Nog een beetje doorbouwen en decoreren, dan kunnen we het nieuwe gebouw bewonderen! Ben trouwens net als Ray benieuwd wat je met de ingang gaat doen.. Pokemon White team!
Datum: Woensdag, 17 Nov 2010, 21:22 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie veranderingen en ik vind je dierentuin super!!!!! Veel mooier en veel anders dan ik bij jou verwachtd had. Ik dacht die gaat alleen weer zeedieren maken,maar het valt allemaal reuze mee. Gelukkig en ik ben blij dat je dierentuin ook lekker druk is met dieren. Mooie verblijven en ook mooie vormen. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 18 Nov 2010, 16:58 | Bericht # 40
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
hey erry,
ik vind je riverbuilding echt prachtig! echt een van mn favorieten! vooral de nieuwe verbouwing beloofd wat, met de ingang want die is inderdaad een beetje saai ;-) verder hartstikke leuk gemaakt! en je zou misschien het pad naarbeneden bij de kleinklauwotters wat vloeiender kunnen laten lopen verder hartstikke leuke update dus!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!