Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Forum moderator: ZTAO-Crew2  
World Zoo | ChrissievdP ZTAO Showroom
ChrissievdP
Datum: Zaterdag, 04 Mei 2013, 12:30 | Bericht # 241   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

Bedankt allemaal voor de leuke reacties!

PREVIEW

Ik heb alvast een preview voor Antarctica; Empire of the Penguin.
Dit hele grote gebouw is het thuis van 4 pinguinsoorten: Konings-, Keizers-, Stormbandpinguins en Rotsspringers.
De details en overige foto's zal ik in de eerstvolgende update laten zien. Nu eerst een preview van de buitenkant van het gebouw.

Het gebouw gaat schuil achter grote rotsen en 'ijs'. De update zal zo snel mogelijk volgen!

[b]World Zoo Showroom
BerichtBedankt allemaal voor de leuke reacties!

PREVIEW

Ik heb alvast een preview voor Antarctica; Empire of the Penguin.
Dit hele grote gebouw is het thuis van 4 pinguinsoorten: Konings-, Keizers-, Stormbandpinguins en Rotsspringers.
De details en overige foto's zal ik in de eerstvolgende update laten zien. Nu eerst een preview van de buitenkant van het gebouw.

Het gebouw gaat schuil achter grote rotsen en 'ijs'. De update zal zo snel mogelijk volgen!

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 04 Mei 2013 om 12:30
legoman12324
Datum: Zaterdag, 04 Mei 2013, 14:50 | Bericht # 242   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

ziet er al veel belovend uit zoals altijd ik vind het ook zeer mooi elke keer
dat je veel natuurgetrouwd werkt maar toch bij de meeste dingen toch ook wel duidelijk de stallen kan zien (zoals bij de savanne)
maar kan niet wachten

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtziet er al veel belovend uit zoals altijd ik vind het ook zeer mooi elke keer
dat je veel natuurgetrouwd werkt maar toch bij de meeste dingen toch ook wel duidelijk de stallen kan zien (zoals bij de savanne)
maar kan niet wachten

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 04 Mei 2013 om 14:50
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 04 Mei 2013, 15:33 | Bericht # 243   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ziet er net echt goed, zeer realistisch. Goed gedaan. Komen er ook de pinguins in!! Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtZiet er net echt goed, zeer realistisch. Goed gedaan. Komen er ook de pinguins in!! Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 04 Mei 2013 om 15:33
boerroel545
Datum: Zaterdag, 04 Mei 2013, 18:04 | Bericht # 244   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ ChrissievdP, ziet er al goed uit alleen vind ik dat er te veel verschillende steensoorten door elkaar staan  ;)

Bericht@ ChrissievdP, ziet er al goed uit alleen vind ik dat er te veel verschillende steensoorten door elkaar staan  ;)

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 04 Mei 2013 om 18:04
ChrissievdP
Datum: Woensdag, 22 Mei 2013, 15:22 | Bericht # 245   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

UPDATE
Daar is er weer een! Een update met in de hoofdrol Antarctica: Empire of the Penguin. Een groot, voornamelijk donker gebouw (hier en daar komt er licht tussen de daken door) met als hoofdbewoners 4 pinguinsoorten. De dieren leven op hun eigen ijsschots/rotsen en de bezoekers lopen over een smeltende gletsjer met zo hier en daar wat puin van bewoners van de Zuidpool. Het gebouw stelt een keizerrijk voor, compleet met sierlijke bogen, lantaarns en bankjes.

Allereerst de ingang. Een grote verscheidenheid aan rotsen laat zien dat het hier gaat om een smeltende poolkap

De ingangszaal is gethematiseerd als onderwater, onder een ijsschots. Op de muren verschijnen om de zoveel tijd projecties van voorbij zwemmende pinguins, watereffecten en zeeleeuwen die je komen bekijken

De ingang van het 'keizerrijk' van de Pinguins.

Dit zien we zodra we binnen zijn

een groot zwembad voor de pinguins

Hier zien we de smeltende poolkap al

Een heel donkere grot brengt je onderwater

Weer boven is dit ons uitzicht

Het bezoekerspad, een smeltende gletsjer met daarin een scheepswrak met een aantal informatieborden met de interessante onderwerpen als 'Wat betekend de opwarming voor de aarde voor de Pinguins?' en 'Wat kunnen we zelf doen om smeltende poolkappen tegen te gaan?'

De andere kant van het bezoekerspad.

Uitzicht op het gigantische pinguinverblijf

Nogmaals het pinguinverblijf

Dit was het weer. De volgende update vervolgen we de route door Antarctica en komen we op de Noordpool terecht. Hier vinden we onder andere een aantal IJsberen en hun jongen.

Preview:

Bedankt voor het kijken en ik ben reuze benieuwd naar jullie reacties!

[b]World Zoo Showroom
BerichtUPDATE
Daar is er weer een! Een update met in de hoofdrol Antarctica: Empire of the Penguin. Een groot, voornamelijk donker gebouw (hier en daar komt er licht tussen de daken door) met als hoofdbewoners 4 pinguinsoorten. De dieren leven op hun eigen ijsschots/rotsen en de bezoekers lopen over een smeltende gletsjer met zo hier en daar wat puin van bewoners van de Zuidpool. Het gebouw stelt een keizerrijk voor, compleet met sierlijke bogen, lantaarns en bankjes.

Allereerst de ingang. Een grote verscheidenheid aan rotsen laat zien dat het hier gaat om een smeltende poolkap

De ingangszaal is gethematiseerd als onderwater, onder een ijsschots. Op de muren verschijnen om de zoveel tijd projecties van voorbij zwemmende pinguins, watereffecten en zeeleeuwen die je komen bekijken

De ingang van het 'keizerrijk' van de Pinguins.

Dit zien we zodra we binnen zijn

een groot zwembad voor de pinguins

Hier zien we de smeltende poolkap al

Een heel donkere grot brengt je onderwater

Weer boven is dit ons uitzicht

Het bezoekerspad, een smeltende gletsjer met daarin een scheepswrak met een aantal informatieborden met de interessante onderwerpen als 'Wat betekend de opwarming voor de aarde voor de Pinguins?' en 'Wat kunnen we zelf doen om smeltende poolkappen tegen te gaan?'

De andere kant van het bezoekerspad.

Uitzicht op het gigantische pinguinverblijf

Nogmaals het pinguinverblijf

Dit was het weer. De volgende update vervolgen we de route door Antarctica en komen we op de Noordpool terecht. Hier vinden we onder andere een aantal IJsberen en hun jongen.

Preview:

Bedankt voor het kijken en ik ben reuze benieuwd naar jullie reacties!

Toegevoegd op 22 Mei 2013 om 15:22
boerroel545
Datum: Woensdag, 22 Mei 2013, 15:30 | Bericht # 246   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ ChrissievdP, ziet er goed uit het enige vind ik dat het op sommige plekken het pad erg kaal is. daarmee bedoel ik dat er nog wat bankjes
ofzo er bij mogen.  ^_^

Bericht@ ChrissievdP, ziet er goed uit het enige vind ik dat het op sommige plekken het pad erg kaal is. daarmee bedoel ik dat er nog wat bankjes
ofzo er bij mogen.  ^_^

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 22 Mei 2013 om 15:30
timo13
Datum: Woensdag, 22 Mei 2013, 16:29 | Bericht # 247   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

Echt ziet er perfect uit!! Erg mooi gethematiseerd en het idee erachter klopt helemaal met wat je uitbeeld.
Alleen vind ik het jammer dat het zo groots is waardoor dat de dieren bijna weg vallen in het project maar dat is dan ook wel echt het enige kritiek punt ofzo!!

Ben benieuwd naar de rest!

BerichtEcht ziet er perfect uit!! Erg mooi gethematiseerd en het idee erachter klopt helemaal met wat je uitbeeld.
Alleen vind ik het jammer dat het zo groots is waardoor dat de dieren bijna weg vallen in het project maar dat is dan ook wel echt het enige kritiek punt ofzo!!

Ben benieuwd naar de rest!

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 22 Mei 2013 om 16:29
ChrissievdP
Datum: Dinsdag, 28 Mei 2013, 20:34 | Bericht # 248   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Bedankt voor de reactie's :). 

@Timo13: de meeste pinguins waren bij het maken van de foto's achter de rotsen aan het eten. Anders staan ze eigenlijk altijd voor het glas.. ;-)

[b]World Zoo Showroom
BerichtBedankt voor de reactie's :). 

@Timo13: de meeste pinguins waren bij het maken van de foto's achter de rotsen aan het eten. Anders staan ze eigenlijk altijd voor het glas.. ;-)

Toegevoegd op 28 Mei 2013 om 20:34
catfreako
Datum: Dinsdag, 28 Mei 2013, 20:56 | Bericht # 249   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Wauw! Het ziet er echt fantastisch uit! Vooral die half-gesmolten rotsen zijn erg creatief. Ook ben ik benieuwd naar het laatste verblijf, maar dat zal wel goedkomen.

BerichtWauw! Het ziet er echt fantastisch uit! Vooral die half-gesmolten rotsen zijn erg creatief. Ook ben ik benieuwd naar het laatste verblijf, maar dat zal wel goedkomen.

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 28 Mei 2013 om 20:56
jeffrey
Datum: Dinsdag, 28 Mei 2013, 21:28 | Bericht # 250   
ZTSF Gegevens

Curator

Super cool Chrissie! Ga zo door!

Always look on the bright side of life!
BerichtSuper cool Chrissie! Ga zo door!

Bericht getypt door - jeffrey