Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Forum moderator: ZTAO-Crew2  
World Zoo | ChrissievdP ZTAO Showroom
Cheeta7
Datum: Donderdag, 18 Apr 2013, 21:10 | Bericht # 231   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Heel mooie update. Het Senora Woestijn gebouw is echt super afgewerkt. Heel erg leuke verblijven trouwens. En misschien heeft het iemand al gezegd dat je misschien je inspiratie van Burgers' hebt maar vooral dat verblijf van de dikhoornschapen lijkt sterk op dat van Burgers' en dat vind ik echt super van je gedaan. Enige minpuntje misschien: de planten komen soms door het dak (niet dat het mij stoort maar mijn ogen vielen er gewoon op :p ) De grot is ook een hele mooie aanvulling. 
Verder is je Zuid-Amerikaanse Pampa echt prachtig. Zeker dat van de vicuna's en nandoe's oogt heel ruim. Echt mijn complimenten, het is super gedaan!

Groetjes 
Bart

BerichtHeel mooie update. Het Senora Woestijn gebouw is echt super afgewerkt. Heel erg leuke verblijven trouwens. En misschien heeft het iemand al gezegd dat je misschien je inspiratie van Burgers' hebt maar vooral dat verblijf van de dikhoornschapen lijkt sterk op dat van Burgers' en dat vind ik echt super van je gedaan. Enige minpuntje misschien: de planten komen soms door het dak (niet dat het mij stoort maar mijn ogen vielen er gewoon op :p ) De grot is ook een hele mooie aanvulling. 
Verder is je Zuid-Amerikaanse Pampa echt prachtig. Zeker dat van de vicuna's en nandoe's oogt heel ruim. Echt mijn complimenten, het is super gedaan!

Groetjes 
Bart

Bericht getypt door - Cheeta7
Toegevoegd op 18 Apr 2013 om 21:10
Real_thomas
Datum: Donderdag, 18 Apr 2013, 21:43 | Bericht # 232   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

Coole update zoals gewoonlijk.
Ik vind het heel erg goed dat je je eigen style houd maar die dan steeds weer verbeterd.
Ook is de beplanting en de diversiteit in verblijven prachtig!

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
BerichtCoole update zoals gewoonlijk.
Ik vind het heel erg goed dat je je eigen style houd maar die dan steeds weer verbeterd.
Ook is de beplanting en de diversiteit in verblijven prachtig!

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 18 Apr 2013 om 21:43
jeffrey
Datum: Zaterdag, 20 Apr 2013, 13:54 | Bericht # 233   
ZTSF Gegevens

Curator

Echt super! niks op aan te merken, dat woestijn gedeelte doet me echt denken aan burgers Zoo's dessert :D

Always look on the bright side of life!
BerichtEcht super! niks op aan te merken, dat woestijn gedeelte doet me echt denken aan burgers Zoo's dessert :D

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 20 Apr 2013 om 13:54
ChrissievdP
Datum: Zaterdag, 27 Apr 2013, 18:15 | Bericht # 234   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 1

Verzorger

Bedankt allemaal voor de positieve reacties! Erg leuk om dit alles te lezen :)

Added (27 Apr 2013, 18:15)
---------------------------------------------
UPDATE!

Menschen,

Ik vond het eerlijk gezegd al wel weer tijd voor een update, aangezien ik voor de laatste update 2 maanden niets heb laten zien.
Zoals gezegd komt in deze update het nieuwste gebied aan bod; de Antillen. Dit tropische oord is de afsluiter van het werelddeel Amerika van World Zoo. De updates zijn dus niet in chronologische volgorde, want de gebieden in Amerika lopen als volgt:
Prairie - Grizzly Forest - Galapagos - Sonora Desert - Pampa - Antarctica, Empire of the Penguin - Arctica - Antillen.
De volgende update zal dus gaan over Antarctica, Empire of the Penguin. Hierover later meer, nu eerst de foto's van de Antillen.

We komen binnen in een tropisch gebied met watervallen en kibbelende riviertjes.

We lopen verder het bos in.

Het eerste verblijf, dit is bedoeld voor de Bruine Pelikanen. Op dit moment zit deze pelikanensoort nog in quarantaine, vandaar dat het verblijf tijdelijk bezet wordt met Roze Pelikanen die in afwachting zijn van een verblijf in de Waddenzee.

De bocht om, en dan kan je mooi uitkijken over het nog te volgen pad.

Nogmaals het pelikanenverblijf

Dan zien we hier het overdekte terras dat grenst aan het pelikanenverblijf. Dit terras is af te huren als congreszaal, Eauditorium, feest-locatie enzovoorts. Op dit moment is het nog enkel een terras voor de bezoekers.

Dit is de het Lamantijnenstrand. Je kijkt vanaf hier naar de inmiddels grote groep Lamantijnen (5 exemplaren).

Grote kijkruit

De bewoners van het grote bassin.

Als we uit het gebouw komen, zien we dat we 2 kanten op kunnen. De logische route is naar rechts, vandaar dat er een hekje staat. 

We vervolgen onze route door de Antillen door een grot, met aan het eind van de donkere gang dit als uitzicht..

Een klein stukje regenwoud voor Ibissen, Toekans, Vuursnavelarassari's. De mogelijkheid bestaat om hier later nog een aantal soorten aan toe te voegen, aangezien de kas groot genoeg is.

Het verblijf van de Cubaanse Hutia's, ook nog in het regenwoud-gebouw van de Antillen.

De uitgang, nog een keer een blik achterom.

De buitenkant van de kas wordt van het zicht onttrokken door watervallen, palmen en rotsen.

Een deel van het bassin van de Lamantijnen van boven water. De houten schutting tussen de rotsen verbergt het filtergebouw en een groot quarantaine verblijf. Op dit moment is de quarantaine dus bewoond door de bruine pelikanen. In de toekomst kan ik hier heel veel andere diersoorten gaan opvangen. Ik heb een plannetje om hier een heel groot 'achter de schermen' park te bouwen, waarin ik al mijn dieren die (nog) geen verblijf hebben kan houden. Ik kan hier ook andere ZTAO dieren opvangen, dus moet je dieren kwijt; let me know ;-).

Er is een strandje aanwezig, dit is meer voor de sier dan dat het echt nut heeft ;)

Het grote restaurant, met een binnenterras en.....

... een buitenterras gethematiseerd als strand. Erg leuk voor de kinderen ;)

Dit was hem weer voor even.
Op dit moment ben ik druk bezig met het bouwen van Antarctica; empire of the penguin. Dit wordt een reusachtig gebouw waarin 4 pinguin-soorten leven. De bezoeker beleeft hier het echte antarctica, met de daarbij behorende temperaturen. (het is er constant 7 graden). Het gebouw draait echt om de pinguins, er leven geen andere soorten. Het gebouw is echt een 'empire' (keizerrijk), met sierlijke bogen, kunstige beelden en ijzige bankjes. De dieren zijn boven water te bewonderen, maar ook onder water. In het gebouw is veel informatie over klimaatverandering, wat houdt dit in voor de pinguins? Wat houdt dit in voor ons? Je komt het allemaal te weten in de nieuwe attractie van World Zoo: Antarctica, Empire of the Penguin.

Laters! ;-)

[b]World Zoo Showroom
BerichtBedankt allemaal voor de positieve reacties! Erg leuk om dit alles te lezen :)

Added (27 Apr 2013, 18:15)
---------------------------------------------
UPDATE!

Menschen,

Ik vond het eerlijk gezegd al wel weer tijd voor een update, aangezien ik voor de laatste update 2 maanden niets heb laten zien.
Zoals gezegd komt in deze update het nieuwste gebied aan bod; de Antillen. Dit tropische oord is de afsluiter van het werelddeel Amerika van World Zoo. De updates zijn dus niet in chronologische volgorde, want de gebieden in Amerika lopen als volgt:
Prairie - Grizzly Forest - Galapagos - Sonora Desert - Pampa - Antarctica, Empire of the Penguin - Arctica - Antillen.
De volgende update zal dus gaan over Antarctica, Empire of the Penguin. Hierover later meer, nu eerst de foto's van de Antillen.

We komen binnen in een tropisch gebied met watervallen en kibbelende riviertjes.

We lopen verder het bos in.

Het eerste verblijf, dit is bedoeld voor de Bruine Pelikanen. Op dit moment zit deze pelikanensoort nog in quarantaine, vandaar dat het verblijf tijdelijk bezet wordt met Roze Pelikanen die in afwachting zijn van een verblijf in de Waddenzee.

De bocht om, en dan kan je mooi uitkijken over het nog te volgen pad.

Nogmaals het pelikanenverblijf

Dan zien we hier het overdekte terras dat grenst aan het pelikanenverblijf. Dit terras is af te huren als congreszaal, Eauditorium, feest-locatie enzovoorts. Op dit moment is het nog enkel een terras voor de bezoekers.

Dit is de het Lamantijnenstrand. Je kijkt vanaf hier naar de inmiddels grote groep Lamantijnen (5 exemplaren).

Grote kijkruit

De bewoners van het grote bassin.

Als we uit het gebouw komen, zien we dat we 2 kanten op kunnen. De logische route is naar rechts, vandaar dat er een hekje staat. 

We vervolgen onze route door de Antillen door een grot, met aan het eind van de donkere gang dit als uitzicht..

Een klein stukje regenwoud voor Ibissen, Toekans, Vuursnavelarassari's. De mogelijkheid bestaat om hier later nog een aantal soorten aan toe te voegen, aangezien de kas groot genoeg is.

Het verblijf van de Cubaanse Hutia's, ook nog in het regenwoud-gebouw van de Antillen.

De uitgang, nog een keer een blik achterom.

De buitenkant van de kas wordt van het zicht onttrokken door watervallen, palmen en rotsen.

Een deel van het bassin van de Lamantijnen van boven water. De houten schutting tussen de rotsen verbergt het filtergebouw en een groot quarantaine verblijf. Op dit moment is de quarantaine dus bewoond door de bruine pelikanen. In de toekomst kan ik hier heel veel andere diersoorten gaan opvangen. Ik heb een plannetje om hier een heel groot 'achter de schermen' park te bouwen, waarin ik al mijn dieren die (nog) geen verblijf hebben kan houden. Ik kan hier ook andere ZTAO dieren opvangen, dus moet je dieren kwijt; let me know ;-).

Er is een strandje aanwezig, dit is meer voor de sier dan dat het echt nut heeft ;)

Het grote restaurant, met een binnenterras en.....

... een buitenterras gethematiseerd als strand. Erg leuk voor de kinderen ;)

Dit was hem weer voor even.
Op dit moment ben ik druk bezig met het bouwen van Antarctica; empire of the penguin. Dit wordt een reusachtig gebouw waarin 4 pinguin-soorten leven. De bezoeker beleeft hier het echte antarctica, met de daarbij behorende temperaturen. (het is er constant 7 graden). Het gebouw draait echt om de pinguins, er leven geen andere soorten. Het gebouw is echt een 'empire' (keizerrijk), met sierlijke bogen, kunstige beelden en ijzige bankjes. De dieren zijn boven water te bewonderen, maar ook onder water. In het gebouw is veel informatie over klimaatverandering, wat houdt dit in voor de pinguins? Wat houdt dit in voor ons? Je komt het allemaal te weten in de nieuwe attractie van World Zoo: Antarctica, Empire of the Penguin.

Laters! ;-)

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 27 Apr 2013 om 18:15
Kit_Fisto
Datum: Zaterdag, 27 Apr 2013, 18:27 | Bericht # 235   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

ziet er super mooi uit! en verheug me heel erg op de volgende update!! 

gr. Marijn ^_^

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtziet er super mooi uit! en verheug me heel erg op de volgende update!! 

gr. Marijn ^_^

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 27 Apr 2013 om 18:27
legoman12324
Datum: Zaterdag, 27 Apr 2013, 18:38 | Bericht # 236   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

weer zeer mooi zoals altijd en mooie verblijven leuk beplant heb er eigenlijk geen worden voor
verder ben ik heel benieuwt naar Antarctica, Empire of the Pinguïn welke soorten komen er dan in

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtweer zeer mooi zoals altijd en mooie verblijven leuk beplant heb er eigenlijk geen worden voor
verder ben ik heel benieuwt naar Antarctica, Empire of the Pinguïn welke soorten komen er dan in

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 27 Apr 2013 om 18:38
ChrissievdP
Datum: Zaterdag, 27 Apr 2013, 19:07 | Bericht # 237   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Verzorger

Bedankt voor de reacties!

@legoman12324:
Er komen Konings-, Keizer-, Stormbandpinguins en Rotsspringers.

[b]World Zoo Showroom
BerichtBedankt voor de reacties!

@legoman12324:
Er komen Konings-, Keizer-, Stormbandpinguins en Rotsspringers.

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 27 Apr 2013 om 19:07
KoenZoo
Datum: Zaterdag, 27 Apr 2013, 22:23 | Bericht # 238   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Ziet er leuk uit en kan niet wachten op het Antarctica gedeelte ;)
BerichtZiet er leuk uit en kan niet wachten op het Antarctica gedeelte ;)

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 27 Apr 2013 om 22:23
ZooZa
Datum: Zondag, 28 Apr 2013, 07:57 | Bericht # 239   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

echt supermooi gemaakt joh
vooral die binnengebouwen zijn bij jou echt supercool
1 vraagje: hoe hoog maak jij de daken van die Sonora Woestijn en het Antillengebouw...???
goed gebruik van planten.... en bomen
alleen bij de antillen vind ik het niet echt een mooi strand gevoel, dit omdat er veel heuvels zijn
en op veel tropische stranden zijn geen duinen.
ook zou ik bij de stranden zo'n regenwoud-zand-zee doen, dus bij die rotsen wat meer bomen
ik kijk echt heel erg uit naar Empire of the Pinguin, ik heb namelijk nog nooit een overdekt poolgebouw gezien!!!
veel succes met bouwen
groetjes van ZooZa

Berichtecht supermooi gemaakt joh
vooral die binnengebouwen zijn bij jou echt supercool
1 vraagje: hoe hoog maak jij de daken van die Sonora Woestijn en het Antillengebouw...???
goed gebruik van planten.... en bomen
alleen bij de antillen vind ik het niet echt een mooi strand gevoel, dit omdat er veel heuvels zijn
en op veel tropische stranden zijn geen duinen.
ook zou ik bij de stranden zo'n regenwoud-zand-zee doen, dus bij die rotsen wat meer bomen
ik kijk echt heel erg uit naar Empire of the Pinguin, ik heb namelijk nog nooit een overdekt poolgebouw gezien!!!
veel succes met bouwen
groetjes van ZooZa

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 28 Apr 2013 om 07:57
boerroel545
Datum: Maandag, 29 Apr 2013, 12:01 | Bericht # 240   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ ChrissievdP, prachtig gedaan echt petje af het heeft een echt Antilliaans tintje nogmaals petje af

Bericht@ ChrissievdP, prachtig gedaan echt petje af het heeft een echt Antilliaans tintje nogmaals petje af

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 29 Apr 2013 om 12:01
Search:

Hosted by uCoz