ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp. ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp. hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen . ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden . heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .
voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.
de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor: penseelzwijnen rode bosbuffels okapi's vele Afrikaanse vogels en stokstaardjes
tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf. word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project! grtj nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
he ik weer met wat vragen 1 is vicks nog wel te onderschijden van olica 2 hoe staat het met de bouw van amazonica en hebben de dieren rond om er last van 3 en hoe staat het met de olifant kudde na het vertrek van dounita en tonya een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ Olaf2000, nee het is de bedoeling dat twee derde van de reptielen in de rivierahal ernaar toe en ook wat vlinders en ik dacht ook nog een paar nachtdieren een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Donderdag, 28 Jun 2012, 19:25 | Bericht # 1305
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ legoman12324, oke ik begin met 1; vicks is duidelijk teonderscheiden niet kwa grote maar mee aan zen karacter hij is heel energiek en zwemd heel veel,
2.nou de bouw van amazonica is langzaam op gang gekomen er is gehijd en ze zijn begonnen met het egaliseren van de grond .
3.na het vertrek van douanita is de kudde helemaal to rust gekomen en dat zie je ook wel.
@ Olaf2000, naats de vele verschillende soorten vlinders komen er verschillende vissen waar onder zoet waterroggen en enkel reptilen . er zit nu in een bepaalde hoek van de rivierahal veel zuid amerikaanse soort zoals de gele anaconda/kaaimantjus . verder is er nog geen definitive lijst met soorten bekend di is omdat dit pas word bepaalt als het gote deel van het gebouw staat want de inrichting van binnen wistel heel vaak. dus vlinders,reptilen,vissen verder geen nachtdieren dit is omdat er geen geld is voor het nachtdierendeel dit zal pas rond 2014/2015/2016/2017 zijn.
grtj nickdierengek
Bericht veranderd door: nickdierengek - Donderdag, 28 Jun 2012, 19:27
Datum: Vrijdag, 29 Jun 2012, 07:59 | Bericht # 1307
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@nickdierengek, jammer, ik had wel graag nachtdieren gewild. Nu zijn alleen de reptielen nog enigzins interessant voor mij Maar voor het publiek zullen de vlinders wel goed scoren ^^ Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Vergeet dan niet foto's te maken en ze hier te posten! Het liefst van de nieuwbouw-projecten (Aziehuis, grote vliegkooi en Amazonica!) Veel plezier en je kan lekker tot half 10 s avonds daar blijven [b]World Zoo Showroom