Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Fan Topic: Blijdorp Nieuwtjes van Nickdierengek
nickdierengek
Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 21:09 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

WELKOM in in topic over diergaarde blijdorp.
ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp.
hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen .
ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden .
heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .

voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.

de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor:
penseelzwijnen
rode bosbuffels
okapi's
vele Afrikaanse vogels
en stokstaardjes

tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf.

word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project!
grtj nickdierengek

Bericht veranderd door: nickdierengek - Maandag, 20 Jan 2014, 12:09
BerichtWELKOM in in topic over diergaarde blijdorp.
ik plaats hier foto's en nieuwtje over diergaarde blijdorp.
hier zul je op de hoogte worden gehouden van de vele verbouwingen en nieuw bouw wat er aan de gang is en zal gaan beginnen .
ook nieuwtjes en persberichten die de diergaarde vrij geeft zullen hier gepost worden .
heb je vragen over blijdorp stel de hier gerust ik zal zo goed mogenlijk antwoord geven .

voor verdere info vraag er hier naar of hou deze topic gewoon in de gaten.

de vrienden van blijdorp bouwt aan het hart van Afrika in diergaarde blijdorp hier in komen verblijven voor:
penseelzwijnen
rode bosbuffels
okapi's
vele Afrikaanse vogels
en stokstaardjes

tekening bosbuffel en penseelzwijnen verblijf.

word lid van de vrienden van blijdorp en steun dit geweldige project!
grtj nickdierengek

Bericht getypt door - nickdierengek
Toegevoegd op 05 Nov 2011 om 21:09
nickdierengek
Datum: Dinsdag, 10 Jul 2012, 15:57 | Bericht # 1311   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

daar gaan we weer....

uit niks bijkt dat ChrissievdP het sarcastisch bedoelt Nick.
het is wel zo dat wel normaal gesproken wat vaker fotos of updates van je voorbij zien komen, maar je geeft al aan dat je het druk hebt.
En niet iedereen zit op Zoosite, ik denk dat Chris alleen maar die mensen ook een beetje op de hoogte wil houden van wat er allemaal gebeurt.

Wees nu aub de verstandigste en laat je niet steeds zo opfokken...
Veel plezies in Turkije

mijn exuses hier voor ik begreep het verkeert.

(het is al verandert.)

grtj nickdierengek

ps men kan ook gewoon aan mij vragen ofdat ik eventueel een nog foto's zou willen plaatsen ,door de rukte vergete ik dit en als men mij hier aan helpt herinneren zou dit fijn zijn.

Added (10 Jul 2012, 15:57)
---------------------------------------------
hier mijn laaste foto update die ik had geplaast op de zoosite:

dit zijn dus de spullen voor het nieuwe speeltuintje.(inmiddels staat het speeltuintje al bij in zen geheel)

dan het azie huis ik hb alleen 2 foto's van het komodo verblijf want in het zijlhagedissen verblijf waren 2 mensen aan het werk en dan zie je die alleen op de foto's.(in deze verblijven si alleen een soort lak over heen gekomen.

grtj nickdierengek

Bericht veranderd door: nickdierengek - Dinsdag, 10 Jul 2012, 16:01
Bericht
daar gaan we weer....

uit niks bijkt dat ChrissievdP het sarcastisch bedoelt Nick.
het is wel zo dat wel normaal gesproken wat vaker fotos of updates van je voorbij zien komen, maar je geeft al aan dat je het druk hebt.
En niet iedereen zit op Zoosite, ik denk dat Chris alleen maar die mensen ook een beetje op de hoogte wil houden van wat er allemaal gebeurt.

Wees nu aub de verstandigste en laat je niet steeds zo opfokken...
Veel plezies in Turkije

mijn exuses hier voor ik begreep het verkeert.

(het is al verandert.)

grtj nickdierengek

ps men kan ook gewoon aan mij vragen ofdat ik eventueel een nog foto's zou willen plaatsen ,door de rukte vergete ik dit en als men mij hier aan helpt herinneren zou dit fijn zijn.

Added (10 Jul 2012, 15:57)
---------------------------------------------
hier mijn laaste foto update die ik had geplaast op de zoosite:

dit zijn dus de spullen voor het nieuwe speeltuintje.(inmiddels staat het speeltuintje al bij in zen geheel)

dan het azie huis ik hb alleen 2 foto's van het komodo verblijf want in het zijlhagedissen verblijf waren 2 mensen aan het werk en dan zie je die alleen op de foto's.(in deze verblijven si alleen een soort lak over heen gekomen.

grtj nickdierengek

Toegevoegd op 10 Jul 2012 om 15:57
Giraffe87
Datum: Dinsdag, 10 Jul 2012, 20:31 | Bericht # 1312   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

@nickdierengek

alleen de fotos zijn niet zichtbaar...

Bericht veranderd door: Giraffe87 - Dinsdag, 10 Jul 2012, 20:33
Bericht@nickdierengek

alleen de fotos zijn niet zichtbaar...

Bericht getypt door - Giraffe87
Toegevoegd op 10 Jul 2012 om 20:31
ChrissievdP
Datum: Woensdag, 11 Jul 2012, 19:19 | Bericht # 1313   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

@Giraffe87: Wat bedoel je met sarkasme -.-? ik begrijp je niet wat er nou weer sarkastisch is aan mijn post? Ik vraag gewoon of diegene foto's wil maken en ze hier wil posten, hier bedoel ik verder niks mee dus wat is je probleem?

@Nickdierengek: Wat ik al eerder zei op Zoosite: fijne vakantie!

[b]World Zoo Showroom
Bericht@Giraffe87: Wat bedoel je met sarkasme -.-? ik begrijp je niet wat er nou weer sarkastisch is aan mijn post? Ik vraag gewoon of diegene foto's wil maken en ze hier wil posten, hier bedoel ik verder niks mee dus wat is je probleem?

@Nickdierengek: Wat ik al eerder zei op Zoosite: fijne vakantie!

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 11 Jul 2012 om 19:19
nickdierengek
Datum: Woensdag, 11 Jul 2012, 21:06 | Bericht # 1314   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ ChrissievdP, nee giraffe87 zij dit omdat ik in een wazige bui dat perongelijk had geschreven dit heb ik snel weer veerander alleen kan ik dat bericht van giraffe87 niet veranderen (sorry)
maar heel erg bedankt .

grtj nickdierengek
Bericht@ ChrissievdP, nee giraffe87 zij dit omdat ik in een wazige bui dat perongelijk had geschreven dit heb ik snel weer veerander alleen kan ik dat bericht van giraffe87 niet veranderen (sorry)
maar heel erg bedankt .

grtj nickdierengek

Toegevoegd op 11 Jul 2012 om 21:06
ChrissievdP
Datum: Woensdag, 11 Jul 2012, 23:02 | Bericht # 1315   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

@nickdierengek: Oh in dat geval, ik bedoel er dus verder niks mee en ik hoop ook niet dat jullie dat er uit op maken.

Ik hoorde trouwens van een verzorger dat het Komodovaranen verblijf al heel snel open moet gaan, vanwege problemen in de rivierahal of iets dergelijks, daar liet hij zich niet over uit. Ook was het de bedoeling in Mei al klaar te zijn met het hele Aziehuis, dit werd verplaats naar mei en deel 2 in september, dus dat is al best snel!
Ook hoorde ik dat de grote voliere op de paden en netten na klaar is, dan gaat de botanische afdeling het geheel inrichten en beplanten en dan kunnen meteen de vogels naar binnen. Dan is het wel de bedoeling dat de bezoekers eerst nog niet door de voliere heen kunnen vanwege de gewennings-periode of iets dergelijks.

[b]World Zoo Showroom
Bericht@nickdierengek: Oh in dat geval, ik bedoel er dus verder niks mee en ik hoop ook niet dat jullie dat er uit op maken.

Ik hoorde trouwens van een verzorger dat het Komodovaranen verblijf al heel snel open moet gaan, vanwege problemen in de rivierahal of iets dergelijks, daar liet hij zich niet over uit. Ook was het de bedoeling in Mei al klaar te zijn met het hele Aziehuis, dit werd verplaats naar mei en deel 2 in september, dus dat is al best snel!
Ook hoorde ik dat de grote voliere op de paden en netten na klaar is, dan gaat de botanische afdeling het geheel inrichten en beplanten en dan kunnen meteen de vogels naar binnen. Dan is het wel de bedoeling dat de bezoekers eerst nog niet door de voliere heen kunnen vanwege de gewennings-periode of iets dergelijks.

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 11 Jul 2012 om 23:02
legoman12324
Datum: Vrijdag, 20 Jul 2012, 00:05 | Bericht # 1316   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

een paar vragen ik vond op internet oude foto's van de diergaarde
en zag dat de zeeleeuwen niet altijd in het oceanuim hebben geleeft
en dat oeran oetang's eerst in het gorilla verblijf wonden of heb ik het mist

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichteen paar vragen ik vond op internet oude foto's van de diergaarde
en zag dat de zeeleeuwen niet altijd in het oceanuim hebben geleeft
en dat oeran oetang's eerst in het gorilla verblijf wonden of heb ik het mist

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 20 Jul 2012 om 00:05
nickdierengek
Datum: Vrijdag, 20 Jul 2012, 19:46 | Bericht # 1317   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ legoman12324, de zeeleeuwen hebben eerst altijd naast de ijsberen en zeeberen/zeeolifanten gezeten op de plaats van het huidige tijger verblijf.

de orangs zaten naast de gorilla's en hadden het witkruinmangabee buiten verblijf tot nu beschiking toen blijdorp allesmin continenten ging in delen moesten de orangs tijdelijk weg ze gingen toen naar de apenheul die toen een nieuw verblijf opende ze zouden terug komen zodra blijdorp er een nieuw verblijf voor zou hebben gemaakt maar dit bleek te veel geld tekosten .

naats de gorilla's en orangs had blijdorp ookchimpansee's en zelfs een tijdje bonobo's.

grtj nickdierengek
Bericht@ legoman12324, de zeeleeuwen hebben eerst altijd naast de ijsberen en zeeberen/zeeolifanten gezeten op de plaats van het huidige tijger verblijf.

de orangs zaten naast de gorilla's en hadden het witkruinmangabee buiten verblijf tot nu beschiking toen blijdorp allesmin continenten ging in delen moesten de orangs tijdelijk weg ze gingen toen naar de apenheul die toen een nieuw verblijf opende ze zouden terug komen zodra blijdorp er een nieuw verblijf voor zou hebben gemaakt maar dit bleek te veel geld tekosten .

naats de gorilla's en orangs had blijdorp ookchimpansee's en zelfs een tijdje bonobo's.

grtj nickdierengek

Toegevoegd op 20 Jul 2012 om 19:46
legoman12324
Datum: Vrijdag, 20 Jul 2012, 20:15 | Bericht # 1318   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ nickdierengek, zo als ik die lijst hoor lijkt blijdorp ook wel een dierentuin die veel soorten in huis hat
nog een vraag ik ga zondag naar de diergaarde heb ik dan nog last van de verbouwingen en zijn er nog jonge dieren voor op de foto's

Bericht@ nickdierengek, zo als ik die lijst hoor lijkt blijdorp ook wel een dierentuin die veel soorten in huis hat
nog een vraag ik ga zondag naar de diergaarde heb ik dan nog last van de verbouwingen en zijn er nog jonge dieren voor op de foto's

Toegevoegd op 20 Jul 2012 om 20:15
nickdierengek
Datum: Zaterdag, 21 Jul 2012, 18:52 | Bericht # 1319   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ legoman12324, ja echt last is moeilijk tezeggen omdat ik in turkye zit maar in azie zijn ze nog wel bezich .
kwa jongen dieren zou ik het niet weten.

grtj nickdierengek
Bericht@ legoman12324, ja echt last is moeilijk tezeggen omdat ik in turkye zit maar in azie zijn ze nog wel bezich .
kwa jongen dieren zou ik het niet weten.

grtj nickdierengek

Toegevoegd op 21 Jul 2012 om 18:52
legoman12324
Datum: Zaterdag, 21 Jul 2012, 19:00 | Bericht # 1320   
legoman12324  
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

nee ik bedoel is azie klaar enzo en heb ik last van de bouw van amazonica

Berichtnee ik bedoel is azie klaar enzo en heb ik last van de bouw van amazonica

Toegevoegd op 21 Jul 2012 om 19:00
Search:

Hosted by uCoz