Datum: Donderdag, 26 Mei 2011, 18:27 | Bericht # 41
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 34 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
echt perfect die dierentuin, als hij echt zou bestaan ik zou er graag eens in rond lopen. die kijkhuizen van bij de voorlaatste update is volgens mij overgenomen van beekse bergen ( I LOVE IT ). en die oceaan machtig. ik kan alleen maar goede dingen zeggen. zo verder doen. en last but not least: geweldig al die downloads !!!
ik heb heel lang niet meer gekeken maar dit vind ik echt supper ik vond de eerste Afrikaanse steppe met alleen de dromedarissen het leukst (die van helemaal op het begin) en ik heb ook nog een goede tip : voor dat je de foto's maakt zou ik de verblijven opruimen met poep en zo. zoals bij de fenneken en ik zou het ook eens leuk vinden als de zoo open gaat dat maakt het een stuk gezelliger. bye bye ZopZa
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Als de zoo open gaat, dan gaan al die mensen zeuren. En ik heb een hekel aan die bezoekers :P Maar voor de dieren is deze steppe beter, omdat ze meer ruimte hebben, ze overal bij kunnen en er verhogingen zijn aangelegd die voor de dieren haalbaar zijn. Dat was bij de vorige steppe niet. [b]World Zoo Showroom
Ik vind het een erg leuke update!! En vooral de Afrikaanse Wilde honden springen er voor mij toch echt wel tussen uit. Wel vind ik dat de servals een nogal kaal ziend verblijf hebben.
Verzorger
Bedankt allemaal voor de reacties! Ik wilde nog wat foto's laten zien maar dat gaat helaas niet meer, omdat het bestand wéér te groot was geworden is het weer gecrashed, maar ik ga niet opnieuw beginnen, k ga gewoon verder met de bouw van het Ituri woud, het Nijlgebied en het gigantische Tropische Regenwoud.
Maar de Servals hebben opzich een redelijk kaal verblijf, omdat het een savanne uitstraling moest hebben. Lang gras met zo hier en daar een struikje en een rotsje. De omgeving van het verblijf is wel heel mooi beplant, daarom baal ik er zo van dat de foto's niet opgeslagen waren en het spel nu al weg is, want het was echt erg mooi geworden.
@Raymond: Wat is er dan zo speciaal aan het verblijf van de Afrikaanse Wilde Honden? [b]World Zoo Showroom
Datum: Donderdag, 09 Jun 2011, 19:08 | Bericht # 48
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik hou echt van deze zoo. Zou hier echt een keer heen willen gaan. Je Savanne is leuk met die soorten hekken en dieren. Echt een savanne gevoel. Heb zin in de volgende update!!!
Datum: Woensdag, 15 Jun 2011, 19:11 | Bericht # 49
Verzorger
Previews!!
Aangezien ik jullie ontzettend lang heb moeten laten wachten op het Tropisch Regenwoud, heb ik daarnet even wat previews gemaakt. Het hele gebouw is klaar en alle dieren zitten in de verblijven. Ik ben erg trots op deze uitbreidingen en zal ze ook zo spoedig mogelijk laten zien. Ik ben nog even bezig met hier en daar wat rotsjes en plantjes plaatsen, en er komt waarschijnlijk nog een vleugel aan het gebouw bij, als dat klaar is, zal ik de update plaatsen. Het hele Ituri-Woud is al wel klaar, en dit zal dan ook zsm te zien zijn. Hier komen de previews met wat teksten:
Je loopt binnen in een halletje, waar een aantal grote bomen te zien zijn. Dan kan je kiezen tussen 2 wegen; de weg naar de binnenverblijven van het Ituri-Woud of de weg naar het gigantische Tropisch Regenwoud. Als je naar het regenwoud gaat, kom je eerst langs een grote rots, met daarin een groot verblijf voor groene leguanen. Dan ga je een redelijk hoge brug over, waarvanaf je de hele regenwoudhal kan zien, inclusief het Mangrove gebied. Dan loop je naar beneden en kan je 3 kanten op, de ene kant is naar een terras met uitkijk over de vijver, een uitkijkplatform over het hele gebied en een onderwaterzicht van de vijver (waarin roggen en paling zwemmen). De andere kant is het Mangrovebos, waarin een groot aantal vogelsoorten wonen.
het rotsachtige gebied waarin Witsnuitneusberen en Dwernijlpaardjes wonen. Tussen de rotsen door loopt een rivier, waarin de nijlpaarden kunnen zwemmen. Een grote glazen koepel doet dienst als binnenverblijf dat ook toegankelijk is voor de bezoekers. Dan loop je door een dicht bebost gebied waar je de nijlpaarden ook in hun ruime buitenverblijf kan zien.
Dan komen we aan bij het Ituri-Woud... Je loopt langs een groot gebouw (Tropisch Regenwoud) recht de oerwouden van Congo in. Eerst gaat het pad een stuk omhoog, waardoor je de Okapi's (bosgiraffen) goed kan zien. Dan gaat het pad een stuk omlaag, en kan je de dieren recht in de ogen aankijken. Dan stijgt het pad een heel groot stuk en heb je prachtig uitzicht over het hele Okapi-verblijf. Als je verder de oerwouden in loopt, kom je in een waterrijk gebied aan, waar Afrikaanse Lepelaars, Maki's en Chimpansees leven. Dan draaien we om en lopen we de route weer terug, maar nu komen we ook langs een groot perk voor Bongo's.
Het hele Ituri-Woud barst van het nieuwe leven, en staat vol met 'jong spul':
Dit waren de Previews voor nu, ik hoop zo snel mogelijk de hele update te plaatsen
Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie's en meningen over deze uitbreidingen voor zover je ze hebt kunnen zien! [b]World Zoo Showroom
Datum: Woensdag, 15 Jun 2011, 19:15 | Bericht # 50
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
woow, alleen deze update ziet er al mooi uit vooral de eerste foto is heel mooi met die waterval en lekker veel beplanting ik kijk uit naar je volgende update