ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
bedankt allemaal voor de leuke reacties Zijn er nog suggesties voor het Europa deel van mijn dierentuin? Aangezien ik als ZTAO wereld Europa heb, wil ik een mooi en uitgebreid Europa continent nabouwen! Iemand nog leuke ideeen? [b]World Zoo Showroom
Datum: Woensdag, 29 Jun 2011, 10:00 | Bericht # 65
Verzorger
Bedankt allemaal! Ik ben echt blij te lezen dat jullie het allemaal zo mooi vinden! @Nielsguchelaar: Haha jaa dat Alpen gebied, dat had ik zelf ook al willen maken... Ik wilde dan het Schotland gebied slopen en op die plaats een mooier berggebied aanleggen, met geiten, rendieren, wolven en nog wat andere dieren. OPROEPJE Voor de restyling van Europa zoek ik nog wat Europese dieren. Ook ben ik op zoek naar vissoorten voor in mijn Aquaria (Noordzeegebouw). Verder ben ik nog altijd op zoek naar beren! (Grizzly?)
Zijn er verder nog mensen met ideeen voor de restyle van Europa? [b]World Zoo Showroom
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 23 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Misschien is het Meditterane gebied een idee? Pelikanen, spaanse lynx etc. Verder een prachtige dierentuin! Het tropische indoor-regenwoud is echt mooi gemaakt, klasse! En ook vind ik de Okapi's een mooi verblijf hebben! Keep up the good work zou ik zeggen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Je zou misschien ook een thema over Noorwegen,Zweden, Finland en Rusland kunnen doen. Met rendieren, veelvraten, wolven, elanden, oehoes, enz...enz... groetjes Quinten
Verzorger
Hallo allemaal! Weer even een kort nieuwsberichtje vanuit World Zoo! Inmiddels ben ik bijna klaar met het herbouwen van Europa. Ik heb een compleet nieuwe indeling gemaakt, zo hebben veel dieren nu ook veel meer ruimte. Er zijn grote kunstrotsen (die kenmerkend zijn voor mijn zoo) geplaats, de beplanting groeit al snel en er is een start gemaakt aan een nieuw Noordzeegebouw! Waarom nou een heel nieuw gebouw? Nou, omdat het vorige gebouw simpelweg te klein werd. Ik heb 1 keer proefgedraait met bezoekers. Er waren constant opstoppingen en veel bezoekers konden de uitgang niet vinden in de Indoor-speeltuin, die grenst aan de moerashal en het octopussen aquarium, omdat je dan uit 4 wegen kan kiezen. Ik ga nu dus het gebouw logischer opbouwen, met natuurlijk veel meer aquaria! Ook zal er in het nieuwe Waddenzee gebied een heleboel veranderen. Zo worden de kijkruiten lager dan eerst, omdat er nu ook kantoren en leslokalen boven komen. De wasberen zullen niet terugkomen, die gaan naar Antarctica/Amerika. Wel komt er een veel grotere krabbenpoel, ook met een andere naam; De Lagoon. Er komt hier een groot terras met uitzicht op het water. In het water zwemmen zeehonden, krabben, roggen enzovoorts. Wel gescheiden van elkaar, natuurlijk. Er zal dan in het Noordzeegebouw ook een mooi restaurant komen, helemaal in de moerassferen van de moerashal, die stukken groter gaat worden. In het bosgebied gaat de picknickweide voor een gedeelte verdwijnen. Er komt namelijk een spectaculaire Wolvenvallei. En dan zal ook het Schotse Berggebied verdwijnen. Hier voor in de plaats komen; 'De Alpen'.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Yes de Alpen :p. Maarre ik heb er zin in! Ik verwacht ook veel van de Lagune. Maar hoe ga je de leslokalen/kantoren maken. Dat probeer ik ook heel vaak maar het lukt me maar niet. Zou je me misschien een Pb kunnen sturen met de downloads/tips? Niels
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
leuk idee voor het nieuwe noordzeegebouw, ik zie het terras met zeehonden, krabben en roggen al helemaal voor me =P misschien is een leuk id (als je gebouw nog niet af is) om ook van de bruinvissen van sophie gebruik te maken hiervoor. veel succes verder!