ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
@Nielsguchelaar: Ik ga verder niets in die kamers zetten, alleen een lege kamer voor de show @be-like-water: Ik zou niet weten hoe ik aan die dieren moet komen, ik heb niet al te veel credits en ik denk niet dat er veel mensen zijn die ze willen ruilen. Wel een leuk idee :D!
Verzorger
Heuj! Hier ben ik weer; met wat Teasers!
De Alpen. De grote rotsformaties op de achtergrond, een uitkijkpunt op grote hoogte, dennebomen en de diersoorten moeten het Alpen-gevoel weerspiegelen.
Ook de rest van Europa schiet al flink op! Het Noordzeegebouw is nu al groter dan eerst. Het is erg mooi geworden, en in prachtige sferen gebouwd!
Eindelijk is het zover: Azië! Het zal nog wel een tijd duren vanwege vakanties en natuurlijk de tijd die het nog kost om te bouwen, maar het begin is er in ieder geval al! Hier zie je een klein gedeelte van het grote binnenverblijf van de Zwarte Neushoorns.
Wat vinden jullie er tot nu toe van, is het veelbelovend? [b]World Zoo Showroom
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er (weer) leuk uit . Je maakt goed gebruik van de rotsen van Snowleo op de achtergrond. En ja ..... het is ZEKER veelbelovend. Ik heb het al zo vaak gezegd: ik ben echt superfan van jouw zoo's/bouwwerken. Niels
Verzorger
Ja de zwarte neushoorns leven inderdaad in Afrika. Maar aangezien mijn Afrika continent groot genoeg is, en er geen ruimte meer is voor deze dieren heb ik ze in Azie geplaatst. Ik had liever ook Javaanse of Witte neushoorns gehad, maar dit vind ik ook prima. Ik wilde graag neushoorns in mijn Azie continent, en die heb ik nu dus; helaas wel zwarte, maar dat geeft niet. Hoe dan ook; ik ben me er dus van bewust dat dit een beetje vaag is, maar daar zullen de dieren geen last van hebben [b]World Zoo Showroom
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Wow, dat zijn echt mooie, realistische hokken zeg! Het steenbokken hok is mooi met lekker veel rotsen, en genoeg gras om te grazen. En volgens mij is dat het binnenhok van de neushoorns. Ik ben benieuwd naar het buitenhok. Ik heb al zin in de volgende update! groetjes Quinten
Verzorger
Ja dat is het binnen'hok'.. (ik noem het liever verblijf, hok klinkt zo negatief :-P ) Nog even een leuk detail. Je ziet boven in onder het dak een rotspartij waar achter nog een loze ruimte is. Dat is het achter-de-schermen uitkijkpunt. Dit gebouw wordt het eerste gebouw met grote achter de schermen mogelijkheden! Ook komt er in dit gebouw een groot restaurant, met uitzicht op de Maleise Tapir's en en de Olifanten. Ze staan wel achter ruiten, zodat de stank niet het restaurant in kan Ook komt er een spectaculaire vliegkooi voor een heleboel speciale Aziatische dieren! Er is hierin ook ruimte voor ottertjes en aapjes. Heeft er iemand nog kleine Aziatische dieren die ik zou mogen hebben (tegen een vergoeding (of niet natuurlijk :-P ) En over 2 of 3 weken komt dan eindelijk het nieuwe Noordzeegebouw online! Het is al stukken mooier, kan ik met trots vertellen! voor nu was dat het weer [b]World Zoo Showroom