ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
dit is echt niet normaal goed man. hoe dat gebouw er van de buitenkant uitziet echt geweldig met die rotsen alleen waarom is bijna alles achter de schermen? komen daar ook nog ooit bezoekers?
echt heel mooi goede beplanting. HET LIJKT NET EEN ECHTE ZOO
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
@Timo13 Bedankt man! Het valt best wel mee hoor met dat achter de schermen hoor: Olifantenbul binnenverblijf, olifanten dekperk, neushoorns binnenverblijf 2, tapirs binnenverblijf 2, neushoorns uitkijkpunt over buitenverblijf, olifantenzwembad. Wat je daar dan ziet is niet super groot ofzo, maar ik vond het leuk om te hebben [b]World Zoo Showroom
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ ChrissievdP, ow ik zou het wel leuk vinden als je het olifanten zwembad ook voor de bezoekers zou maken en ook zijn uitkijkpunten vinden bezoekers ook altijd leuk kijk bijvoorbeeld zon olifantenbul binnenverblijf of dekperk snap ik achter de schermen maar die 2 die ik net zei zijn misschien ook wel leuk voor de bezoekers
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik vind het heel mooi je beplant het zo mooi dat je de voilere muren niet eens meer ziet alleen vind ik het glas bij de olifanten niet echt realistisch
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Dankje! Het glas bij de olifanten is naar mijn idee juist wèl realistisch. In het echt zijn er meerdere (al dan niet) buitenlandse zoo's met kijkruiten bij de olifanten. Ik vond dit juist wel bijzonder en erg leuk [b]World Zoo Showroom
Ik zou wel een heel verhaal kunnen typen over deze update. Maar samengevat in 1 woord: Wouw!!
Ik vind het gewoon prachtig. Alles is prachtig aangekleed. Vooral de omgeving is enorm veel aangedacht. Toch blijf ik van mening dan de rand boven het uitkijkpunt van de cobra's niet geheel gepast is.