ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
@NielsGuchelaar:
Bedankt! Nou ik was niet van plan deze zoo als download te doen. Hij bestaat namelijk uit 5 'parken' en er zitten zo gigantisch veel downloads in dat er (bijna) niemand is die al deze downloads heeft..! Zo is er bijvoorbeeld mijn nieuwe Tropische Regenwoud: Zo'n beetje alles daarin is gedownload. Dus ga er maar niet vanuit dat deze zoo als download komt ;-)
@Real_thomas: Fijn, bedankt :D! Ik ga proberen je niet teleur te stellen, haha!
Over de volgende update: Chinese Tuin Een prachtig rustoord na alle avonturen die er te beleven zijn in World Zoo. Je komt binnen en ziet gelijk de bloemenpracht; overal staan bloemen, struiken, bomen en planten. Dan splitst het pad zich, je kan een heuvel op en vanaf daar heb je prachtig uitzicht over het Koi-karpermeer. Je kan ook naar het terras of over de brug richting de barre delen van centraal-Azie (Steppe) of naar het beboste Nevelwoud waar je eerst Chinese Muntjakken tegenkomt.
Steppe Na het verlaten van de Chinese Tuin kom je in de delen van Azie waar maar weinig diersoorten leven. In World Zoo worden zij vertegenwoordigd door Kiangs en Manoels. Je wandeld over een rotsachtig pad, waar je de dieren oog-in-oog kan kijken, je wordt enkel van hen gescheiden door een kleine gracht. De Manoels zitten veilig achter glas, net als de Renmuizen (ambient). Dan begeef je je op een loopbrug en sta je oog in oog met de imposante Neushoorns die ook een groot modderbad kunnen nemen.
Nevelwoud (Mangrovebos) Je laat de Chinese Tuin achter je, om vervolgens een grot in te wandelen. Deze grot brengt je naar de Nevelwouden van Azie. De vochtige hitte, de mist en de beplanting zorgen voor een natuurgetrouw uiterlijk. De dieren dier hier leven blijven nog even geheim (simpelweg omdat ik daar nog geen idee van heb.)
Taman Malaybetekenis: Maleis' park. nog niet zeker of dit al in de volgende update komt! Vanuit het Nevelwoud loop je een brug op, vanwaaraf je de Kuifgibbons kan zien. Vervolgens loop je richting een groot perk voor Bantengs en daarna naar een Berenkuil voor Maleise Zonberen en Dingiso's. Daarna stap je de "ondoordringbare" bamboebossen in, en sta je oog in oog met de Bengaalse Tijgers! Na een klein stukje verderlopen kom je bij een avonturenpaadje die je langs Maleise Tapirs voert, het hoofdpad gaat eerst nog een keer langs de Bantengs en daarna ook naar de Tapirs. En dan kom je uit bij de vleermuizengrot en vervolgens in het Oerbos. [b]World Zoo Showroom
het klinkt heel leuk je kan borneo neusapen gebruiken in het moeras/nevelwoud ook dat iedee van dat avonturen paadje naar de tapirs klinkt leuk ik kijk heel erg uit naar het vervolg en hoe gaat het met europa? gr. ZooZa
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
@ZooZa: Met Europa gaat het prima! Ik zal eerst andere projecten afronden voordat ik verder ga met het Noordzeegebouw. Ik kan al wel vertellen dat dit gebouw (nu al!) aanmerkelijk groter is dat eerst. Er komt een heel nieuw biotoop bij, er zal hier en daar iets verdwijnen en ergens anders groter terugkomen. In ieder geval is het zeker dat je na de Europese Branding in de Atlantische Koraalzee terecht komt. Dit worden vooral hoge en grote tanks, waar ook op verschillende niveaus naar gekeken kan worden. De dieren zullen voornamelijk bestaan uit ambients, en een aantal roggen en haaien soorten. Er zal ook een groot donker aquarium komen voor Koraalduivels en zee egels. Wat na dit koraalrif komt, is nog niet helemaal zeker. Waarschijnlijk de Atlantische Oceaan, of anders een rustpunt. [b]World Zoo Showroom