Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Forum moderator: ZTAO-Crew2  
World Zoo | ChrissievdP ZTAO Showroom
ChrissievdP
Datum: Donderdag, 22 Sep 2011, 18:41 | Bericht # 101   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

Bedankt allemaal! Ik zal binnenkort weer een (korte) update plaatsen, tot die tijd: Blijf vooral reageren :-P!

[b]World Zoo Showroom
BerichtBedankt allemaal! Ik zal binnenkort weer een (korte) update plaatsen, tot die tijd: Blijf vooral reageren :-P!

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 22 Sep 2011 om 18:41
NielsG
Datum: Donderdag, 22 Sep 2011, 19:07 | Bericht # 102   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

@ ChrissievdP, Ik verheug me al heel erg op die update, maar ga je deze zoo ook als download plaatsen??
Niels

Bericht@ ChrissievdP, Ik verheug me al heel erg op die update, maar ga je deze zoo ook als download plaatsen??
Niels

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 22 Sep 2011 om 19:07
Real_thomas
Datum: Donderdag, 22 Sep 2011, 19:11 | Bericht # 103   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

ik ben net als niels heel erg benieuwd naar de nieuwe update hopelijk word hij net zo mooi als de andere

gr.thomas ^_^

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Berichtik ben net als niels heel erg benieuwd naar de nieuwe update hopelijk word hij net zo mooi als de andere

gr.thomas ^_^

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 22 Sep 2011 om 19:11
ChrissievdP
Datum: Vrijdag, 23 Sep 2011, 12:32 | Bericht # 104   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@NielsGuchelaar:

Bedankt! Nou ik was niet van plan deze zoo als download te doen. Hij bestaat namelijk uit 5 'parken' en er zitten zo gigantisch veel downloads in dat er (bijna) niemand is die al deze downloads heeft..! Zo is er bijvoorbeeld mijn nieuwe Tropische Regenwoud: Zo'n beetje alles daarin is gedownload. Dus ga er maar niet vanuit dat deze zoo als download komt ;-)

@Real_thomas:
Fijn, bedankt :D! Ik ga proberen je niet teleur te stellen, haha!

Over de volgende update:
Chinese Tuin
Een prachtig rustoord na alle avonturen die er te beleven zijn in World Zoo. Je komt binnen en ziet gelijk de bloemenpracht; overal staan bloemen, struiken, bomen en planten. Dan splitst het pad zich, je kan een heuvel op en vanaf daar heb je prachtig uitzicht over het Koi-karpermeer. Je kan ook naar het terras of over de brug richting de barre delen van centraal-Azie (Steppe) of naar het beboste Nevelwoud waar je eerst Chinese Muntjakken tegenkomt.

Steppe
Na het verlaten van de Chinese Tuin kom je in de delen van Azie waar maar weinig diersoorten leven. In World Zoo worden zij vertegenwoordigd door Kiangs en Manoels. Je wandeld over een rotsachtig pad, waar je de dieren oog-in-oog kan kijken, je wordt enkel van hen gescheiden door een kleine gracht. De Manoels zitten veilig achter glas, net als de Renmuizen (ambient). Dan begeef je je op een loopbrug en sta je oog in oog met de imposante Neushoorns die ook een groot modderbad kunnen nemen.

Nevelwoud (Mangrovebos)
Je laat de Chinese Tuin achter je, om vervolgens een grot in te wandelen. Deze grot brengt je naar de Nevelwouden van Azie. De vochtige hitte, de mist en de beplanting zorgen voor een natuurgetrouw uiterlijk. De dieren dier hier leven blijven nog even geheim (simpelweg omdat ik daar nog geen idee van heb.)

Taman Malay betekenis: Maleis' park. nog niet zeker of dit al in de volgende update komt!
Vanuit het Nevelwoud loop je een brug op, vanwaaraf je de Kuifgibbons kan zien. Vervolgens loop je richting een groot perk voor Bantengs en daarna naar een Berenkuil voor Maleise Zonberen en Dingiso's. Daarna stap je de "ondoordringbare" bamboebossen in, en sta je oog in oog met de Bengaalse Tijgers! Na een klein stukje verderlopen kom je bij een avonturenpaadje die je langs Maleise Tapirs voert, het hoofdpad gaat eerst nog een keer langs de Bantengs en daarna ook naar de Tapirs. En dan kom je uit bij de vleermuizengrot en vervolgens in het Oerbos.

[b]World Zoo Showroom
Bericht@NielsGuchelaar:

Bedankt! Nou ik was niet van plan deze zoo als download te doen. Hij bestaat namelijk uit 5 'parken' en er zitten zo gigantisch veel downloads in dat er (bijna) niemand is die al deze downloads heeft..! Zo is er bijvoorbeeld mijn nieuwe Tropische Regenwoud: Zo'n beetje alles daarin is gedownload. Dus ga er maar niet vanuit dat deze zoo als download komt ;-)

@Real_thomas:
Fijn, bedankt :D! Ik ga proberen je niet teleur te stellen, haha!

Over de volgende update:
Chinese Tuin
Een prachtig rustoord na alle avonturen die er te beleven zijn in World Zoo. Je komt binnen en ziet gelijk de bloemenpracht; overal staan bloemen, struiken, bomen en planten. Dan splitst het pad zich, je kan een heuvel op en vanaf daar heb je prachtig uitzicht over het Koi-karpermeer. Je kan ook naar het terras of over de brug richting de barre delen van centraal-Azie (Steppe) of naar het beboste Nevelwoud waar je eerst Chinese Muntjakken tegenkomt.

Steppe
Na het verlaten van de Chinese Tuin kom je in de delen van Azie waar maar weinig diersoorten leven. In World Zoo worden zij vertegenwoordigd door Kiangs en Manoels. Je wandeld over een rotsachtig pad, waar je de dieren oog-in-oog kan kijken, je wordt enkel van hen gescheiden door een kleine gracht. De Manoels zitten veilig achter glas, net als de Renmuizen (ambient). Dan begeef je je op een loopbrug en sta je oog in oog met de imposante Neushoorns die ook een groot modderbad kunnen nemen.

Nevelwoud (Mangrovebos)
Je laat de Chinese Tuin achter je, om vervolgens een grot in te wandelen. Deze grot brengt je naar de Nevelwouden van Azie. De vochtige hitte, de mist en de beplanting zorgen voor een natuurgetrouw uiterlijk. De dieren dier hier leven blijven nog even geheim (simpelweg omdat ik daar nog geen idee van heb.)

Taman Malay betekenis: Maleis' park. nog niet zeker of dit al in de volgende update komt!
Vanuit het Nevelwoud loop je een brug op, vanwaaraf je de Kuifgibbons kan zien. Vervolgens loop je richting een groot perk voor Bantengs en daarna naar een Berenkuil voor Maleise Zonberen en Dingiso's. Daarna stap je de "ondoordringbare" bamboebossen in, en sta je oog in oog met de Bengaalse Tijgers! Na een klein stukje verderlopen kom je bij een avonturenpaadje die je langs Maleise Tapirs voert, het hoofdpad gaat eerst nog een keer langs de Bantengs en daarna ook naar de Tapirs. En dan kom je uit bij de vleermuizengrot en vervolgens in het Oerbos.

Toegevoegd op 23 Sep 2011 om 12:32
timo13
Datum: Vrijdag, 23 Sep 2011, 12:55 | Bericht # 105   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

@ ChrissievdP, zo man ben echt benieuwd, ik verwacht wel wat na deze praatjes :p het meest benieuwd ben ik naar de klipspringers

Bericht@ ChrissievdP, zo man ben echt benieuwd, ik verwacht wel wat na deze praatjes :p het meest benieuwd ben ik naar de klipspringers

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 23 Sep 2011 om 12:55
ChrissievdP
Datum: Vrijdag, 23 Sep 2011, 15:26 | Bericht # 106   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@Timo13:
Hahaha, de klipspringers duurt nog wel even ;-) Sorry daarvoor..

[b]World Zoo Showroom
Bericht@Timo13:
Hahaha, de klipspringers duurt nog wel even ;-) Sorry daarvoor..

Toegevoegd op 23 Sep 2011 om 15:26
timo13
Datum: Vrijdag, 23 Sep 2011, 15:39 | Bericht # 107   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

@ ChrissievdP, maakt niet uit hoor ik vermaak me wel met je ander updates ;)

Bericht@ ChrissievdP, maakt niet uit hoor ik vermaak me wel met je ander updates ;)

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 23 Sep 2011 om 15:39
Real_thomas
Datum: Vrijdag, 23 Sep 2011, 15:43 | Bericht # 108   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

heel erg leuke ideeën ben benieuwd

gr.thomas ^_^

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Berichtheel erg leuke ideeën ben benieuwd

gr.thomas ^_^

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 23 Sep 2011 om 15:43
ZooZa
Datum: Maandag, 26 Sep 2011, 16:24 | Bericht # 109   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

het klinkt heel leuk
je kan borneo neusapen gebruiken in het moeras/nevelwoud
ook dat iedee van dat avonturen paadje naar de tapirs klinkt leuk
ik kijk heel erg uit naar het vervolg
en hoe gaat het met europa?
gr. ZooZa

Berichthet klinkt heel leuk
je kan borneo neusapen gebruiken in het moeras/nevelwoud
ook dat iedee van dat avonturen paadje naar de tapirs klinkt leuk
ik kijk heel erg uit naar het vervolg
en hoe gaat het met europa?
gr. ZooZa

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 26 Sep 2011 om 16:24
ChrissievdP
Datum: Maandag, 26 Sep 2011, 17:55 | Bericht # 110   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ZooZa:
Met Europa gaat het prima! Ik zal eerst andere projecten afronden voordat ik verder ga met het Noordzeegebouw. Ik kan al wel vertellen dat dit gebouw (nu al!) aanmerkelijk groter is dat eerst. Er komt een heel nieuw biotoop bij, er zal hier en daar iets verdwijnen en ergens anders groter terugkomen. In ieder geval is het zeker dat je na de Europese Branding in de Atlantische Koraalzee terecht komt. Dit worden vooral hoge en grote tanks, waar ook op verschillende niveaus naar gekeken kan worden. De dieren zullen voornamelijk bestaan uit ambients, en een aantal roggen en haaien soorten. Er zal ook een groot donker aquarium komen voor Koraalduivels en zee egels. Wat na dit koraalrif komt, is nog niet helemaal zeker. Waarschijnlijk de Atlantische Oceaan, of anders een rustpunt.

[b]World Zoo Showroom
Bericht@ZooZa:
Met Europa gaat het prima! Ik zal eerst andere projecten afronden voordat ik verder ga met het Noordzeegebouw. Ik kan al wel vertellen dat dit gebouw (nu al!) aanmerkelijk groter is dat eerst. Er komt een heel nieuw biotoop bij, er zal hier en daar iets verdwijnen en ergens anders groter terugkomen. In ieder geval is het zeker dat je na de Europese Branding in de Atlantische Koraalzee terecht komt. Dit worden vooral hoge en grote tanks, waar ook op verschillende niveaus naar gekeken kan worden. De dieren zullen voornamelijk bestaan uit ambients, en een aantal roggen en haaien soorten. Er zal ook een groot donker aquarium komen voor Koraalduivels en zee egels. Wat na dit koraalrif komt, is nog niet helemaal zeker. Waarschijnlijk de Atlantische Oceaan, of anders een rustpunt.

Toegevoegd op 26 Sep 2011 om 17:55
Search:

Hosted by uCoz