ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Hahaha ja het past nog hoor! Ik heb nog ontzettend veel ideeen die ik nog uit kan voeren hoor. Ieder project heeft ook een eigen zoomap, dus aan de ruimte hoeft het niet te liggen Ik ben op dit moment nog druk bezig met Taman Malay, het Maleise Regenwoud, dit zal erg groot worden en er zitten hier heel veel grote dieren in (Bantengs, tapirs, tijgers, zonberen, gibbons...) en het Nevelwoud krijgt ook al aardig vorm. De Chinese tuin is al klaar en de Mongoolse Steppe moet ik nog mee beginnen, maar dat is maar een klein gebied, dus snel af. Aangezien ik het erg druk heb de komende tijd komt de volgende update nog niet zo heel snel, sorry daarvoor! [b]World Zoo Showroom
Verzorger
UPDATE!
Ik ben weer bezig geweest met het Azie (de trema-E doet het niet op deze computer..) continent van mij World Zoo. Ik ben nu zover dat de Mongoolse Steppe en de Chinese Tuin helemaal klaar zijn. Het Nevelwoud laat nog even op zich wachten, aangezien het een best kleine kas is, waar nog redelijk veel dieren in moeten..! Ik ben ook druk bezig met Taman Malay (Het Maleise Regenwoud). Ik moet hiervoor nog 4 verblijven, een grote doorloopvoliere en een grot bouwen. Nu weten we weer genoeg, hier de foto's.
De ingang van de Chinese Tuin
Een heuvel met daarop een huisje met mooi uitzicht over het Goudapen-eiland en de Koi-vijver
Het rustige terras
Een klein beekje met stapstenen voor de kinderen
Het beboste verblijf voor de Chinese Muntjakken
Als we teruglopen komen we de waterval en de koivijver tegen (op de achtergrond is het heuveltje met daarop het huisje te zien) (Alle bamboehekken+bankjes zijn een (nog niet uitgebrachte) download van Raymondhoek (Krokit))
Nadat we een klein bruggetje zijn overgestoken, komen we bij het apeneiland, bewoners: Goudaapjes
STEPPE
Hier kunnen we kiezen, of we gaan eerst langs de neushoorns (de loopbrug op) of eerst een barre tocht langs de steppen. Wij gaan voor de barre tocht.
Als we tussen een rotsspleet lopen, komen we ineens oog in oog te staan met...
..een manoel.
Hier zien we Steppe-ratten, die met een (bijna) onzichtbare afscheiding zijn gescheiden van de manoel (die op deze foto zit te loeren...)
Dan komen we bij de Kiangs. Je kan ze vanuit 3 punten zien, hier komt de eerste:
Vanaf een rotsformatie
En vanuit punt 2, vanaf een verhoging bij het meertje. Van punt 3 heb ik dan weer geen foto. (dat is gewoon met een droge gracht)
Dan lopen we de loopbrug over en zien we het (ietwat kale) perk van de Neushoorns. Het gebouw op de achtergrond is het Aziatisch Oerbos. De stenen muur met glazen erin, is een achter de schermen uitkijkpost over het Oerbos en de neushoorns. De dieren moesten op deze foto naar binnen, zodat de buitenverblijven schoongemaakt konden worden.
Nou, dit was hem weer. Het was niet zo'n grote update, maar ja. De volgende update zal wel groot worden (namelijk: Taman Malay+Nevelwoud+previews Europa?)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
eindelijk weer een update en hij is weer ongelofelijk mooi je beplanting enzo is allemaal echt heel goed vooral langs de paden en achter de verblijfve verder vind ik het verblijf van de steppe-ratten en manoel heel mooi china is ook heel mooi aangekleed alleen zijn de verblijven niet wat klein of lijkt dat maar? mooie update dus hoop snel veel meer te zien
Verzorger
@Timo13:
Bedankt! De verblijven ogen soms erg klein inderdaad. Neem bijvoorbeeld het Kiang verblijf van de Mongoolse Steppe, dat lijkt inderdaad heel klein, maar het is eigenlijk heel groot! Het wordt vertekend door de heuvels die ik heb aangebracht. De verblijven zijn in ieder geval niet te klein ;-).
@Real_Thomas: Haha bedankt, ik kan je vast vertellen dat je van de volgende update best wel wat mag verwachten :D! [b]World Zoo Showroom