Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Forum moderator: ZTAO-Crew2  
World Zoo | ChrissievdP ZTAO Showroom
NielsG
Datum: Maandag, 26 Sep 2011, 18:50 | Bericht # 111   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

@ ChrissievdP, Ik vind het idee er al heel erg leuk uitzien. Als je de tekst leest klinkt het als super!

Bericht@ ChrissievdP, Ik vind het idee er al heel erg leuk uitzien. Als je de tekst leest klinkt het als super!

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 26 Sep 2011 om 18:50
Real_thomas
Datum: Woensdag, 05 Okt 2011, 20:23 | Bericht # 112   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

nog meer nieuwe ideeën
dat dat nog in de dierentuinpast :p

gr.thomas ^_^

~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Berichtnog meer nieuwe ideeën
dat dat nog in de dierentuinpast :p

gr.thomas ^_^

Bericht getypt door - Real_thomas
Toegevoegd op 05 Okt 2011 om 20:23
ChrissievdP
Datum: Donderdag, 06 Okt 2011, 18:23 | Bericht # 113   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 1

Verzorger

Hahaha ja het past nog hoor! Ik heb nog ontzettend veel ideeen die ik nog uit kan voeren hoor. Ieder project heeft ook een eigen zoomap, dus aan de ruimte hoeft het niet te liggen :)
Ik ben op dit moment nog druk bezig met Taman Malay, het Maleise Regenwoud, dit zal erg groot worden en er zitten hier heel veel grote dieren in (Bantengs, tapirs, tijgers, zonberen, gibbons...) en het Nevelwoud krijgt ook al aardig vorm. De Chinese tuin is al klaar en de Mongoolse Steppe moet ik nog mee beginnen, maar dat is maar een klein gebied, dus snel af. Aangezien ik het erg druk heb de komende tijd komt de volgende update nog niet zo heel snel, sorry daarvoor!

[b]World Zoo Showroom
BerichtHahaha ja het past nog hoor! Ik heb nog ontzettend veel ideeen die ik nog uit kan voeren hoor. Ieder project heeft ook een eigen zoomap, dus aan de ruimte hoeft het niet te liggen :)
Ik ben op dit moment nog druk bezig met Taman Malay, het Maleise Regenwoud, dit zal erg groot worden en er zitten hier heel veel grote dieren in (Bantengs, tapirs, tijgers, zonberen, gibbons...) en het Nevelwoud krijgt ook al aardig vorm. De Chinese tuin is al klaar en de Mongoolse Steppe moet ik nog mee beginnen, maar dat is maar een klein gebied, dus snel af. Aangezien ik het erg druk heb de komende tijd komt de volgende update nog niet zo heel snel, sorry daarvoor!

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 06 Okt 2011 om 18:23
NielsG
Datum: Donderdag, 06 Okt 2011, 19:21 | Bericht # 114   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Nou ja, we hebben geduld hoor...

BerichtNou ja, we hebben geduld hoor...

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 06 Okt 2011 om 19:21
Real_thomas
Datum: Zondag, 09 Okt 2011, 15:26 | Bericht # 115   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Het klinkt heel goed hoop dat het snel komt

Gr.thomas ^_^

BerichtHet klinkt heel goed hoop dat het snel komt

Gr.thomas ^_^

Toegevoegd op 09 Okt 2011 om 15:26
willem485
Datum: Zondag, 09 Okt 2011, 16:23 | Bericht # 116   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

dat zal wat worden..zzzz :D

hai en hallo mensen op het forum
Berichtdat zal wat worden..zzzz :D

Bericht getypt door - willem485
Toegevoegd op 09 Okt 2011 om 16:23
ChrissievdP
Datum: Zondag, 16 Okt 2011, 12:31 | Bericht # 117   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

UPDATE!

Ik ben weer bezig geweest met het Azie (de trema-E doet het niet op deze computer..) continent van mij World Zoo.
Ik ben nu zover dat de Mongoolse Steppe en de Chinese Tuin helemaal klaar zijn. Het Nevelwoud laat nog even op zich wachten, aangezien het een best kleine kas is, waar nog redelijk veel dieren in moeten..!
Ik ben ook druk bezig met Taman Malay (Het Maleise Regenwoud). Ik moet hiervoor nog 4 verblijven, een grote doorloopvoliere en een grot bouwen.
Nu weten we weer genoeg, hier de foto's.

De ingang van de Chinese Tuin

Een heuvel met daarop een huisje met mooi uitzicht over het Goudapen-eiland en de Koi-vijver

Het rustige terras

Een klein beekje met stapstenen voor de kinderen

Het beboste verblijf voor de Chinese Muntjakken

Als we teruglopen komen we de waterval en de koivijver tegen (op de achtergrond is het heuveltje met daarop het huisje te zien)
(Alle bamboehekken+bankjes zijn een (nog niet uitgebrachte) download van Raymondhoek (Krokit))

Nadat we een klein bruggetje zijn overgestoken, komen we bij het apeneiland, bewoners: Goudaapjes

STEPPE

Hier kunnen we kiezen, of we gaan eerst langs de neushoorns (de loopbrug op) of eerst een barre tocht langs de steppen. Wij gaan voor de barre tocht.

Als we tussen een rotsspleet lopen, komen we ineens oog in oog te staan met...

..een manoel.

Hier zien we Steppe-ratten, die met een (bijna) onzichtbare afscheiding zijn gescheiden van de manoel (die op deze foto zit te loeren...)

Dan komen we bij de Kiangs. Je kan ze vanuit 3 punten zien, hier komt de eerste:

Vanaf een rotsformatie

En vanuit punt 2, vanaf een verhoging bij het meertje. Van punt 3 heb ik dan weer geen foto. (dat is gewoon met een droge gracht)

Dan lopen we de loopbrug over en zien we het (ietwat kale) perk van de Neushoorns. Het gebouw op de achtergrond is het Aziatisch Oerbos. De stenen muur met glazen erin, is een achter de schermen uitkijkpost over het Oerbos en de neushoorns. De dieren moesten op deze foto naar binnen, zodat de buitenverblijven schoongemaakt konden worden.

Nou, dit was hem weer. Het was niet zo'n grote update, maar ja. De volgende update zal wel groot worden (namelijk: Taman Malay+Nevelwoud+previews Europa?)

groet'n!

[b]World Zoo Showroom

Bericht veranderd door: ChrissievdP - Zondag, 16 Okt 2011, 12:34
BerichtUPDATE!

Ik ben weer bezig geweest met het Azie (de trema-E doet het niet op deze computer..) continent van mij World Zoo.
Ik ben nu zover dat de Mongoolse Steppe en de Chinese Tuin helemaal klaar zijn. Het Nevelwoud laat nog even op zich wachten, aangezien het een best kleine kas is, waar nog redelijk veel dieren in moeten..!
Ik ben ook druk bezig met Taman Malay (Het Maleise Regenwoud). Ik moet hiervoor nog 4 verblijven, een grote doorloopvoliere en een grot bouwen.
Nu weten we weer genoeg, hier de foto's.

De ingang van de Chinese Tuin

Een heuvel met daarop een huisje met mooi uitzicht over het Goudapen-eiland en de Koi-vijver

Het rustige terras

Een klein beekje met stapstenen voor de kinderen

Het beboste verblijf voor de Chinese Muntjakken

Als we teruglopen komen we de waterval en de koivijver tegen (op de achtergrond is het heuveltje met daarop het huisje te zien)
(Alle bamboehekken+bankjes zijn een (nog niet uitgebrachte) download van Raymondhoek (Krokit))

Nadat we een klein bruggetje zijn overgestoken, komen we bij het apeneiland, bewoners: Goudaapjes

STEPPE

Hier kunnen we kiezen, of we gaan eerst langs de neushoorns (de loopbrug op) of eerst een barre tocht langs de steppen. Wij gaan voor de barre tocht.

Als we tussen een rotsspleet lopen, komen we ineens oog in oog te staan met...

..een manoel.

Hier zien we Steppe-ratten, die met een (bijna) onzichtbare afscheiding zijn gescheiden van de manoel (die op deze foto zit te loeren...)

Dan komen we bij de Kiangs. Je kan ze vanuit 3 punten zien, hier komt de eerste:

Vanaf een rotsformatie

En vanuit punt 2, vanaf een verhoging bij het meertje. Van punt 3 heb ik dan weer geen foto. (dat is gewoon met een droge gracht)

Dan lopen we de loopbrug over en zien we het (ietwat kale) perk van de Neushoorns. Het gebouw op de achtergrond is het Aziatisch Oerbos. De stenen muur met glazen erin, is een achter de schermen uitkijkpost over het Oerbos en de neushoorns. De dieren moesten op deze foto naar binnen, zodat de buitenverblijven schoongemaakt konden worden.

Nou, dit was hem weer. Het was niet zo'n grote update, maar ja. De volgende update zal wel groot worden (namelijk: Taman Malay+Nevelwoud+previews Europa?)

groet'n!

Toegevoegd op 16 Okt 2011 om 12:31
timo13
Datum: Zondag, 16 Okt 2011, 12:51 | Bericht # 118   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

eindelijk weer een update
en hij is weer ongelofelijk mooi
je beplanting enzo is allemaal echt heel goed vooral langs de paden en achter de verblijfve
verder vind ik het verblijf van de steppe-ratten en manoel heel mooi
china is ook heel mooi aangekleed alleen zijn de verblijven niet wat klein of lijkt dat maar?
mooie update dus :p
hoop snel veel meer te zien :D

Berichteindelijk weer een update
en hij is weer ongelofelijk mooi
je beplanting enzo is allemaal echt heel goed vooral langs de paden en achter de verblijfve
verder vind ik het verblijf van de steppe-ratten en manoel heel mooi
china is ook heel mooi aangekleed alleen zijn de verblijven niet wat klein of lijkt dat maar?
mooie update dus :p
hoop snel veel meer te zien :D

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 16 Okt 2011 om 12:51
Real_thomas
Datum: Zondag, 16 Okt 2011, 13:54 | Bericht # 119   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Heel erg mooi!!
Goed beplant lijkt net echt
Ben benieuwd naar de volgende update

Gr.thomas ^_^

BerichtHeel erg mooi!!
Goed beplant lijkt net echt
Ben benieuwd naar de volgende update

Gr.thomas ^_^

Toegevoegd op 16 Okt 2011 om 13:54
ChrissievdP
Datum: Zondag, 16 Okt 2011, 17:44 | Bericht # 120   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@Timo13:

Bedankt! De verblijven ogen soms erg klein inderdaad. Neem bijvoorbeeld het Kiang verblijf van de Mongoolse Steppe, dat lijkt inderdaad heel klein, maar het is eigenlijk heel groot! Het wordt vertekend door de heuvels die ik heb aangebracht. De verblijven zijn in ieder geval niet te klein ;-).

@Real_Thomas:
Haha bedankt, ik kan je vast vertellen dat je van de volgende update best wel wat mag verwachten :D!

[b]World Zoo Showroom
Bericht@Timo13:

Bedankt! De verblijven ogen soms erg klein inderdaad. Neem bijvoorbeeld het Kiang verblijf van de Mongoolse Steppe, dat lijkt inderdaad heel klein, maar het is eigenlijk heel groot! Het wordt vertekend door de heuvels die ik heb aangebracht. De verblijven zijn in ieder geval niet te klein ;-).

@Real_Thomas:
Haha bedankt, ik kan je vast vertellen dat je van de volgende update best wel wat mag verwachten :D!

Toegevoegd op 16 Okt 2011 om 17:44
Search:

Hosted by uCoz