Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Forum moderator: ZTAO-Crew2  
World Zoo | ChrissievdP ZTAO Showroom
timo13
Datum: Maandag, 07 Nov 2011, 09:41 | Bericht # 131   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

Ziet er goed uit
Krijg bij het aquarium het burgers zoo gevoe
Ziet er prachtig uit

BerichtZiet er goed uit
Krijg bij het aquarium het burgers zoo gevoe
Ziet er prachtig uit

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 07 Nov 2011 om 09:41
IK
Datum: Maandag, 07 Nov 2011, 16:45 | Bericht # 132   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

Prachtig!
Meer is er niet te zeggen, want dat is hiervoor al gezegd.

Greetz,
Vernon ^_^
BerichtPrachtig!
Meer is er niet te zeggen, want dat is hiervoor al gezegd.

Greetz,
Vernon ^_^

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 07 Nov 2011 om 16:45
ZooZa
Datum: Maandag, 07 Nov 2011, 16:55 | Bericht # 133   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Curator

wow dit is echt gewoon............MEGA
dat MEGArif was echt mooi
veel beplant en net zoals in burgers zoo verdwijnen de dieren in de diepte.....
en europa is leuk bedacht, maar het verblijf van de raven is een beetje kaal
ik kijk uit naar je nieuwe ideeen
gr. zoo

ps: sorry voor de lange tekst ;)

Berichtwow dit is echt gewoon............MEGA
dat MEGArif was echt mooi
veel beplant en net zoals in burgers zoo verdwijnen de dieren in de diepte.....
en europa is leuk bedacht, maar het verblijf van de raven is een beetje kaal
ik kijk uit naar je nieuwe ideeen
gr. zoo

ps: sorry voor de lange tekst ;)

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 07 Nov 2011 om 16:55
ChrissievdP
Datum: Maandag, 07 Nov 2011, 19:32 | Bericht # 134   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Verzorger

Bedankt allemaal voor de reacties! Goed te horen dat jullie zo enthousiast zijn over de update :).
@ZooZa: Ik heb liever dat je een lange tekst doet, dan een bijna-inhoudloze reactie als: wel goed. misschien nog meer van dit...?

Blijf vooral reageren!

Een-o-zo-leuke-soort-van-poll

Wat willen jullie de volgende keer zien?
-Malawimeer + Tropisch Regenwoud + Nijloever
-Alpen + Waddenzee + kleine uitbreiding Noordzeegebouw
-Amerika (Pampa en Galapagos (en eventueel ook de Prairie))
-Taman Malay (Het maleisisch regenwoud met Bantengs, Zonberen, Tapirs, Tijgers, Gibbons en meer) + Aziatisch Oerwoud achter de schermen
-ANDERS.....

En wat zouden jullie graag nog eens beter willen bekijken? Ik heb soms het idee dat ik sommige delen niet goed genoeg 'uitlicht' en dat daardoor leuke details onopgemerkt blijven, dus daarom deze vraag.

Mvg ChrissievdP

[b]World Zoo Showroom
BerichtBedankt allemaal voor de reacties! Goed te horen dat jullie zo enthousiast zijn over de update :).
@ZooZa: Ik heb liever dat je een lange tekst doet, dan een bijna-inhoudloze reactie als: wel goed. misschien nog meer van dit...?

Blijf vooral reageren!

Een-o-zo-leuke-soort-van-poll

Wat willen jullie de volgende keer zien?
-Malawimeer + Tropisch Regenwoud + Nijloever
-Alpen + Waddenzee + kleine uitbreiding Noordzeegebouw
-Amerika (Pampa en Galapagos (en eventueel ook de Prairie))
-Taman Malay (Het maleisisch regenwoud met Bantengs, Zonberen, Tapirs, Tijgers, Gibbons en meer) + Aziatisch Oerwoud achter de schermen
-ANDERS.....

En wat zouden jullie graag nog eens beter willen bekijken? Ik heb soms het idee dat ik sommige delen niet goed genoeg 'uitlicht' en dat daardoor leuke details onopgemerkt blijven, dus daarom deze vraag.

Mvg ChrissievdP

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 07 Nov 2011 om 19:32
krieke668
Datum: Maandag, 07 Nov 2011, 20:11 | Bericht # 135   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

ziet er super uit, ik ben echt van van je projecten
hou vooral van je binnenverblijven zoals deze,
vind het enorm leuk dat je geen spijlen dingen(of hoe het ook noemt) tussen je bassin muren plaatst voor die kleinere stukken
maar ik zou dit wel als er een hoek in ziet, maar dan alleen de hoek, en de rest zonder die spijlen laten...

ik vindt het zeehek op de laatste foto ook wel bijpassend bij de rest, maar ik vind het pad een beetje kaal...

verder vindt ik die boom in de volière niet echt mooi(raar groen) maar dit is persoonlijke smaak...

verder echt wow, die grot is zalig!!!

^_^

Alpen + Waddenzee + kleine uitbreiding Noordzeegebouw wil ik dan wel zien, nu je toch aan het noordzeegebouw bezig bent

^_^

Bericht veranderd door: krieke668 - Maandag, 07 Nov 2011, 20:12
Berichtziet er super uit, ik ben echt van van je projecten
hou vooral van je binnenverblijven zoals deze,
vind het enorm leuk dat je geen spijlen dingen(of hoe het ook noemt) tussen je bassin muren plaatst voor die kleinere stukken
maar ik zou dit wel als er een hoek in ziet, maar dan alleen de hoek, en de rest zonder die spijlen laten...

ik vindt het zeehek op de laatste foto ook wel bijpassend bij de rest, maar ik vind het pad een beetje kaal...

verder vindt ik die boom in de volière niet echt mooi(raar groen) maar dit is persoonlijke smaak...

verder echt wow, die grot is zalig!!!

^_^

Alpen + Waddenzee + kleine uitbreiding Noordzeegebouw wil ik dan wel zien, nu je toch aan het noordzeegebouw bezig bent

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 07 Nov 2011 om 20:11
raymondhoek
Datum: Maandag, 07 Nov 2011, 20:16 | Bericht # 136   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Ik heb een gemengd gevoel over deze update.
Want je begon eigenlijk niet zo heel geweldig met je europese woud, maar als je dan doorkijkt, en je komt in het noordzee gebouw, denk je echt: NICE!!
Wel mis ik de plattegrond/overzichtsfoto enorm.
En ook een lange gang met alleen maar rotsen zou ik in het echt alles behalve interessant vinden.
Maar voor de rest vind ik het gebouw zeer origineel, zoals de glaze afscheiding voor je bij het echte bassin glas komt, doet me denken aan Burgers Ocean, prachtig!

Raymond ;)

BerichtIk heb een gemengd gevoel over deze update.
Want je begon eigenlijk niet zo heel geweldig met je europese woud, maar als je dan doorkijkt, en je komt in het noordzee gebouw, denk je echt: NICE!!
Wel mis ik de plattegrond/overzichtsfoto enorm.
En ook een lange gang met alleen maar rotsen zou ik in het echt alles behalve interessant vinden.
Maar voor de rest vind ik het gebouw zeer origineel, zoals de glaze afscheiding voor je bij het echte bassin glas komt, doet me denken aan Burgers Ocean, prachtig!

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 07 Nov 2011 om 20:16
NielsG
Datum: Maandag, 07 Nov 2011, 20:18 | Bericht # 137   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ik wil wel het Malawimeer + Tropisch Regenwoud + Nijloever. Maar eigenlijk alles wel. Ik zie wel wat je doet. ^_^
Niels

BerichtIk wil wel het Malawimeer + Tropisch Regenwoud + Nijloever. Maar eigenlijk alles wel. Ik zie wel wat je doet. ^_^
Niels

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 07 Nov 2011 om 20:18
wollykonijn
Datum: Donderdag, 10 Nov 2011, 17:49 | Bericht # 138   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

Onderdirecteur

erg mooi en realistisch ik vind het aquarium mooi hoe lang heb je er over gedaan ???
-Amerika (Pampa en Galapagos (en eventueel ook de Prairie)) mij lijkt deze wel leuk.

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam

Bericht veranderd door: wollykonijn - Woensdag, 16 Nov 2011, 19:33
Berichterg mooi en realistisch ik vind het aquarium mooi hoe lang heb je er over gedaan ???
-Amerika (Pampa en Galapagos (en eventueel ook de Prairie)) mij lijkt deze wel leuk.

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 10 Nov 2011 om 17:49
catfreako
Datum: Woensdag, 16 Nov 2011, 17:30 | Bericht # 139   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Hele mooie update!
Hier haal ik zeker veel inspiratie uit.
Hoe realistisch jij zulke dingen kan maken zeg.
De volgende keer wil ik zien:
Taman Malay (Het maleisisch regenwoud met Bantengs, Zonberen, Tapirs, Tijgers, Gibbons en meer)
+ Aziatisch Oerwoud achter de schermen.

Ga alsjeblieft door met zoo´s maken.
Ik geloof dat je dan een hele hoop mensen blij maakt!

BerichtHele mooie update!
Hier haal ik zeker veel inspiratie uit.
Hoe realistisch jij zulke dingen kan maken zeg.
De volgende keer wil ik zien:
Taman Malay (Het maleisisch regenwoud met Bantengs, Zonberen, Tapirs, Tijgers, Gibbons en meer)
+ Aziatisch Oerwoud achter de schermen.

Ga alsjeblieft door met zoo´s maken.
Ik geloof dat je dan een hele hoop mensen blij maakt!

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 16 Nov 2011 om 17:30
ChrissievdP
Datum: Woensdag, 16 Nov 2011, 20:16 | Bericht # 140   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Verzorger

Haha bedankt voor je reactie, catfreako!
Ik ben vandaag even aan een klein projectje tussendoor begonnen, namelijk een spannende savanne voor leeuwen! Sinds kort heeft World Zoo een paartje Afrikaanse Leeuwen in haar bezit.
Er komen glazen ruiten, een gracht en een spectaculaire brug die je over de savanne heen brengt. Het verblijf heeft talloze uitbreidingsmogelijkheden voor als de groep groter wordt.
Ook is nu het hele Tropische Regenwoud klaar, ik zal het na Azië gelijk laten zien.
Want er is gekozen voor TAMAN MALAY voor de volgende update.

Wat is Taman Malay (letterlijk: Maleis' Woud). Het moet het Maleise Regenwoud voorstellen. Tussen de grote bamboestruiken duiken verschillende dieren in grote en ruime verblijven op. Zo loop je eerst door een voormalig 'palendorp' mar daaronder een grote rivier. Dan kom je bij de Kuifgibbons, die in een grote vallei wonen. Daarna kan je een grote toren in, waar je de gibbons in de punten van de bomen kan zien, en ook de rest van het oerwoud is prachtig te overzien. Als je weer beneden bent kom je allereerst langs de bosrand met Bantengs. Daarna ga je dieper het regenwoud in en kom je Zonberen tegen in hun ruime bos. Je loopt een brug op waar je ineens tijgers ziet sluipen. Daar kan je kiezen of je naar het Nevelwoud gaat, of terug de tijgervallei in. De logische Route is naar de Tijgervallei. Je loopt over een glazen plaat, waar je tijgers onder je door ziet sluipen, waarna je oog in oog met ze staat in de grote tunnel. Dan loop je verder en komt langs een avontuurlijk paadje waar je de tapirs kan zien zwemmen. Langs het hoofdpad zijn de Visaya Wrattenzwijnen te zien, in hun moerassige verblijf. Ook zijn hier een aantal kraanvogels te zien. Na nog een keer langs de Bantengs gelopen te hebben kan je het Oerwoud in.
Nou dat was het dus.

Tot de volgende update!

[b]World Zoo Showroom
BerichtHaha bedankt voor je reactie, catfreako!
Ik ben vandaag even aan een klein projectje tussendoor begonnen, namelijk een spannende savanne voor leeuwen! Sinds kort heeft World Zoo een paartje Afrikaanse Leeuwen in haar bezit.
Er komen glazen ruiten, een gracht en een spectaculaire brug die je over de savanne heen brengt. Het verblijf heeft talloze uitbreidingsmogelijkheden voor als de groep groter wordt.
Ook is nu het hele Tropische Regenwoud klaar, ik zal het na Azië gelijk laten zien.
Want er is gekozen voor TAMAN MALAY voor de volgende update.

Wat is Taman Malay (letterlijk: Maleis' Woud). Het moet het Maleise Regenwoud voorstellen. Tussen de grote bamboestruiken duiken verschillende dieren in grote en ruime verblijven op. Zo loop je eerst door een voormalig 'palendorp' mar daaronder een grote rivier. Dan kom je bij de Kuifgibbons, die in een grote vallei wonen. Daarna kan je een grote toren in, waar je de gibbons in de punten van de bomen kan zien, en ook de rest van het oerwoud is prachtig te overzien. Als je weer beneden bent kom je allereerst langs de bosrand met Bantengs. Daarna ga je dieper het regenwoud in en kom je Zonberen tegen in hun ruime bos. Je loopt een brug op waar je ineens tijgers ziet sluipen. Daar kan je kiezen of je naar het Nevelwoud gaat, of terug de tijgervallei in. De logische Route is naar de Tijgervallei. Je loopt over een glazen plaat, waar je tijgers onder je door ziet sluipen, waarna je oog in oog met ze staat in de grote tunnel. Dan loop je verder en komt langs een avontuurlijk paadje waar je de tapirs kan zien zwemmen. Langs het hoofdpad zijn de Visaya Wrattenzwijnen te zien, in hun moerassige verblijf. Ook zijn hier een aantal kraanvogels te zien. Na nog een keer langs de Bantengs gelopen te hebben kan je het Oerwoud in.
Nou dat was het dus.

Tot de volgende update!

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 16 Nov 2011 om 20:16
Search:

Hosted by uCoz