ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
@nielsguchelaar:
Dankjewel! Ik ben erg benieuwd naar meer meningen, dus: wat vinden jullie van het Nevelwoud??
Added (15 Jan 2012, 19:02) --------------------------------------------- Nieuwe update!
Ik heb heel eventjes een klein beetje afstand gedaan van mijn Azie project, om een best oud projectje af te maken: Het Malawi meer! Het malawimeer is een groot meer in centraal-Afrika, in mijn zoo is het een groot gebouw met daarin een echt savanne biotoop. Er leven krokodillen, klipspringers, dwergnijlpaarden enz. enz.
Hier komen de screens: Hier zie je het eerste verblijf; dat van de knobbelzwijnen
We stappen binnen in een grot, waar we meteen al een schaduwverblijf zien voor Stekelvarkens!
Hier zien we het einde van de grot, met op de achtergrond veel Afrikaanse bomen en een typisch Afrikaans dorpje
Hier is een klein paadje naar een plateau bovenop de rotsen, hier is het verblijf van de stekelvarkens nog eens te zien
Dan is hier een Afrikaans dorpje.
Het binnenverblijf van de knobbelzwijnen, sluit aan bij het dorpje ernaast
Dan gaan we een heuvel op, vanaf deze heuvel hebben we een mooi uitzicht over een grote rivier met daarlangs een groot aantal dwergnijlpaarden
Hier zijn een aantal ciclides te zien
En nog een klein stukje van het dorpje
Dan hier onderwater bij de Dwergnijlpaarden, hier te zien vanuit een grote hut
Dan zien we het combi-verblijf voor Sporenschildpadden en Klipspringers
Nog een keer de stekelvarkens
Nog een keer het combiverblijf
We lopen naar beneden een dal in
In dit dal kan je krokodillen onder water zien zwemmen
We gaan weer omhoog zodat we boven water kunnen kijken
Hier zien we het krokodillenverblijf (dat kan in 3 delen gescheiden worden overigens)
Nog een mooie klimboom
En nog een laatste blik op de stekelvarkens
Dit was dus het Afrikaanse Malawi Meer. Volgende update ga ik weer terug naar Azie, waar ik het langverwachte Taman Malay af wil maken. Wat zit er de komende tijd nog aan te komen? Taman Malay Leeuwenverblijf Nieuw Tropisch regenwoud Alpen en Waddenzee Koraal Expo in het Noordzeegebouw
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
zoals hier boven al staat is dit geweldig. er is niks fout! en alles is zo en wat goed. je beplant echt super goed. en je krijgt er een echte dierentuin gevoel bij.
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D