wow heel erg mooi gemaakt. en ik vind het juist wel mooi dat met die dwergnijlpaarden op de savanne. alleen met het onderwaterzicht van de nijlpaarden en het zicht op de krokodillen. want bij die vissen zitten heel veel planten maar bij de nijlpaarden en de krokodillen is het onderwater nogal kaal. je zou er wat planten kunnen doen en wat visjes laten zwemmen. ook dat je met een grot het grote savannegebouw binnenkomt vind ik nogal vet. en ik kijk uit naar wat je de volgende keer gaat maken! veel Groetjes ZooZa
Datum: Maandag, 20 Feb 2012, 16:59 | Bericht # 163
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
@ZooZa:
Bedankt voor je reactie! Ik besef me nu inderdaad dat ik pas na de foto's de bassins heb beplant. Ik ga er geen foto's van maken maar het is een beetje moerassige beplanting. Ik ben blij dat je uitkijkt naar de volgende keer!
Zijn er nog meer mensen met reacties over het Nevelwoud (voorlaatste update) of het Malawi-meer? Die hoor ik graag :D!
Added (20 Feb 2012, 15:59) --------------------------------------------- PREVIEW TAMAN MALAY!
Het Maleise Regenwoud, onderdeel van World Zoo, de ZTAO zoo van ChrissievdP.
De eerste diersoort die je tegenkomt in je reis door Taman Malay woont in een vervallen tempelruïne aan de rand van het Oerbos, het zijn de Olifanten. De dieren hebben ook beschikking over een waterval en een de bul mag ook zwemmen in een meer, dit meer is ook onderdeel van de onzichtbare afscheiding die er voor zorgt dat de Kuifgibbons op hun eiland blijven. Tijdens je reis kom je verschillende grote diersoorten tegen, zoals de Tijgers, Tapirs en de indrukwekkende Bantengs. Later zul je ook oog in oog komen met Goudkatten, Visaya Wrattenzwijnen en de grote Zonberen en Dingiso's. (Taman Malay=Maleis' Park)
Datum: Maandag, 20 Feb 2012, 19:36 | Bericht # 169
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
@Real_Thomas: Het is bijna klaar, ik moet nog een tijgerverblijf en een verblijf voor Tapirs en Orang's. Ik weet alleen niet wanneer ik het ga showen want het vergt nogal veel tijd en die heb ik op dit moment eventjes niet, xD. [b]World Zoo Showroom