Datum: Donderdag, 15 Maa 2012, 13:22 | Bericht # 182
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
geweldig man!!!!! dit is echt mooi! natuurlijke leefgebieden goed na gebotst. ik kreeg een echt dierentuin gevoel bij deze update! wel zou het leuk zijn dat je een plattegrond er bij doet!
vele succes verder met het park.
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Datum: Vrijdag, 08 Jun 2012, 19:29 | Bericht # 187
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Wat fijn dat er na zo'n lange tijd na de laatste update nog gereageerd wordt! Ik ben blij dat iedereen zo positief over Taman Malay is! Ik heb het deze tijd erg druk met school en dergelijke dus laat de komende update nog even op zich wachten.
Ik zal proberen zodra ik tijd heb een update te plaatsen! Tot die tijd zouden reacties op Nevelwoud/Taman Malay erg leuk zijn! [b]World Zoo Showroom
Datum: Donderdag, 14 Jun 2012, 20:56 | Bericht # 188
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Je weet het al een beetje, maar jouw dierentuin is een van de beste die ik ooit heb gezien :D! Je beplant heel goed en hebt een hele geslaagde werelddeelindeling. Al is het soms wel jammer dat dieren niet goed bij het werelddeel passen (zwarte neushoorns in Azie etc). Maar verder heb je echt een hele mooie dierentuin gemaakt en ik put nog steeds heel veel inspiratie uit jouw zoo! Keep up the good work en ik kijk heel erg uit naar je volgende update! Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D